היום שאחרי: תוצאות האמת מסתמנות כמי שיציבו את הליכוד כמפלגה הגדולה ביותר בכנסת ה-23. עם זאת, עדיין לא ברור אם לנתניהו יהיה את הרוב הדרוש כדי להקים ממשלה כשהגוש בראשותו עומד כרגע על 59 מנדטים. בציבור, לעומת זאת, מסתמן ניצחון תודעתי לליכוד. "יד האלוהים נגעה בנתניהו", אמר הבוקר (שלישי) אסי צרפתי מירושלים ל-N12. "צריכה לקום ממשלת ימין לפי התכתיבים שלו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

אסי צרפתי, בן 50, חזר הבוקר לעבודתו בשוק מחנה יהודה בירושלים. בשיחה עם N12 סיפר: "אני שמח על תוצאות הבחירות. צריכה לקום ממשלת ימין כי זה מה שהעם החליט. כשמסתכלים בתקשורת, רואים שהם כבר מזמן העיפו אותו הביתה. אבל מי שנמצא בשוק ידע והרגיש שנתניהו זוכה. מכל הארץ באים לשוק וכולם תומכים בנתניהו".

משה פדידה, בן 54, הגיע הבוקר לשוק מחנה יהודה מרוצה במיוחד. "תוצאות הבחירות מדהימות. כנגד כל הסיכויים ומול רשימה של שלושה גנרלים, מול הכפשות וכתבי אישום, העם אמר את דברו", אמר. "העם אמר שהוא אוהב את נתניהו ומאמין בדרך שלו. אני סומך על היכולת שלו להקים ממשלה".

משה הוסיף וקרא לא ללכת לבחירות נוספות: "אין תקציב לזה ואף אחד לא רוצה בזה יותר. זה מיותר. הגוש הימני הוא הבסיס לממשלה ואני מאמין שחלקים מכחול לבן או אחת המפלגות תצטרך להתגמש, להתקפל ולהיכנס לקואליציה".

מנגד, מצביעי כחול לבן קמו הבוקר לתחושות קשות. גליה מקרית אונו הגיעה הבוקר לשוק וסיפרה: "זה יום עצוב בשבילי. הצבעתי לגנץ ותוצאות הבחירות מאוד הפתיעו אותי. האמנתי שיהיה קרב צמוד יותר בין הליכוד לכחול לבן. כנראה שמה שהוביל לפער הוא שמהליכוד יצאו יותר מצביעים לקלפיות".

טובה נברו, שהצביעה לליכוד, דווקא לא הופתעה מהתוצאות: "התוצאות לא הפתיעו אותי, אני ידעתי שהליכוד ינצחו ועכשיו נקווה שיהיה טוב למדינת ישראל. מקווה שנתניהו יקרא לממשלת אחדות עם כחול לבן".