המסרים של הרגע האחרון: פחות מ-12 שעות לפתיחת הקלפיות בסבב הבחירות השלישי תוך פחות משנה, המפלגות מחדדות מסרים ומעלות סרטונים אחרונים לרשתות החברתיות, במטרה לשכנע את המתלבטים ולגרום להם לתמוך דווקא בהן מחר מאחורי הפרגוד. למערכה גויס בנו של ראש הממשלה - ואפילו הבטחה לא לחלות בקורונה. 
 
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

בליכוד המתינו עד לרגע האחרון כדי לשלוף את ה"קלף המנצח", בנו של ראש הממשלה נתניהו, אבנר, שמביע בסרטון חדש תמיכה באביו

בכחול לבן הציפו את ההקלטות שחשפנו אמש בחדשות סוף השבוע בהן נשמע נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה, אומר שהשנאה היא מה שמאחד את הציבור ה"לא-אשכנזי" שמצביע לליכוד. 

 בש"ס העלו סרטון בו מזהירים רבנים ממציאות שבה תוקם ממשלה ש"תקעקע" את זהותה היהודית של המדינה ושוב הדגישו כי יש לתמוך בהם כדי להמשיך את מורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף ז"ל. 


ברשימה המשותפת פרסמו סרטון שבו פונה יו"ר המפלגה, ח"כ איימן עודה, למצביעים במגזר הערבי - וקורא להם לצאת אל הקלפיות ולתמוך במפלגה על מנת להגדיל עוד את כוחה 



בעבודה-גשר-מרצ בחרו לחדד את המסר שרק הצבעה עבורם תגדיל את האפשרות לשינוי, לתקווה ולמהפך שלטוני. 

בימינה בחרו להדגיש את פועלו של יו"ר המפלגה, נפתלי בנט, במסגת תפקידו כשר הביטחון ב-4 החודשים האחרונים. 

ביהדות התורה הלכו רחוק והעלו סרטון שבו נראה הרב קנייבסקי אומר שמי שיתמוך במפלגה ויצביע "ג" בקלפי, יהיה "שמור מנגיף הקורונה". 



בישראל ביתנו הדגישו את חשיבות היציאה לקלפיות מחר וטענו בסרטון האחרון שבגלל ישראלים שלא הצביעו בסבב הקודם, מונו רפי פרץ, יעקב ליצמן ובצלאל סמוטריץ' לשרים - וכי אם תומכי המפלגה ייצאו להצביע, יש סיכוי להקים ממשלה ציונית-ליברלית.