ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הערב (רביעי) בגלי צה"ל ותקף בחריפות את יריבו הפוליטי גנץ. "ראש ממשלה בישראל חייב לעמוד בלחצים כבירים. גנץ לא עומד בלחץ של עימות מולי. לא יכול להיות שראש ממשלה בישראל יהיה נסחט מול אירן ולא יכול להיות במצב שמישהו ילחץ עליו. אני חושב שכדאי לשאול את גנץ מה יש שם", אמר נתניהו במהלך הריאיון.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מוקדם יותר היום, גנץ התראיין לעמית סגל באולפן N12 והגיב למתקפות של הליכוד נגדו. "אני מבין שהמקומות הנמוכים, הלא מכובדים והלא מדוייקים האלו מגיעים ממקום של לחץ, פחד, חוסר ביטחון ואובדן עשתונות, שלוקחים אותם למקומות נמוכים מאוד", הסביר גנץ והוסיף: ""אין דבר אמיתי - לא בדמנציה, לא בגמגום ולא בדיבור. אני רוצה לשאול דבר נוסף: נגיד שיש בעיה נגיד שבנאדם מתקשה לדבר  - זה לא הופך אותו לבלתי כשיר, ולא לבלתי קביל".

"יכול להיות שההשפעות של הלכלוך, השקרים והבוץ יוצרות אצל חלק מהאנשים איזה חוסר ביטחון כזה או אחר", המשיך גנץ. "אנשים מכירים אותי - אני מסתובב במספר כנסים כל יום; אני מופיע בכל ערוץ תקשורת, ברדיו ובטלוויזיה וברשתות החברתיות; אני נפגש עם אנשים ששואלים אותי שאלות פתוחות לחלוטין - והם מקבלים תשובות בהירות, ממוקדות ונקיות".

 "מאוד חשוב שנבין: מה שצריך במדינת ישראל זה ממשלת אחדות בהובלת כחול לבן", חזר והדגיש גנץ. "נתניהו נאשם בשלושה כתבי אישום - הוא לא יכול להוביל ממשלה, גם לפי תפיסתו שלו. לכן לשם נחתור".