ראשי כל המפלגות בריאיון אחרון לפני הבחירות: במהלך המשדר המיוחד הערב (שבת) של פגוש את העיתונות עם רינה מצליח, התראיינו זה אחר זה ראש כל המפלגות, השיבו על השאלות וחלקם אף התעמתו זה עם זה. צפו בכל הריאיונות עם בנימין נתניהו, בני גנץ, אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, עמיר פרץ, אריה דרעי, איימן עודה ואיתמר בן גביר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

במהלך הריאיונות גולשי N12 הצביעו באפליקציה האם השתכנעו או לא מדברי המתמודדים ואלו התוצאות לפי סדר יורד:

 

ראש הממשלה שהיה אחרון המרואיינים במשדר, התייחס למצבו המשפטי והבהיר: "לא אפעל לקדם את החוק הצרפתי, לא אתמוך בחוק שימנע את העמדתי לדין. אני אלך ואנפץ את כל התיקים התפורים ההזויים האלה - עמדתי למשפט ערב ערב עם ההדלפות אצלכם".

עוד תקף את יריבו בני גנץ: "בני גנץ לא ראוי להיות ראש ממשלה, הוא חלש, יש לו את המפלגה הכי דיקטטורית בכנסת ישראל. הוא היה הבחירה השלישית שלי לרמטכ"ל, רצינו את גלנט שסוכל על ידי מסמך הרפז ואז איזנקוט ורק אז הלכנו לגנץ. גנץ היה מאוד בינוני כרמטכ"ל".

יו"ר כחול לבן בני גנץ הבהיר במהלך הריאיון כי לא ישב עם נתניהו או תחת נתניהו בממשלה. לדבריו, "נתניהו לא יכול להיות שר כי יש לו 3 כתבי אישום, אם כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ותוביל את ממשלת האחדות הבאה - נתניהו לא יכול להיות בראשות הממשלה".

על טענות הליכוד כי הוא נתון לסחיטה הגיב גנץ ואמר כי "אין שום דבר על הטלפון שלי שיכול לסחוט אותי - לא אישי ולא ביטחוני ולא כלום. אין שם כלום ושום דבר". בנוסף, התייחס לפרשת המימד החמישי שצפה מחדש: "אני מכיר את דוח מבקר המדינה על המימד החמישי שקבע שאין שום דבר פלילי. החקירה נפתחת בעת הזו בגלל שאני לא חשוד. ידעתי שאנחנו בקשר עם לקוחות ומעולם לא מסרנו מידע שהוא לא נכון".

לשון המאזניים בבחירות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התארח גם הוא באולפן ואמר:  "ראש הממשלה איבד את הבלמים, אני לא אשב איתו. אני זה שמנע פעמיים הקמת ממשלת הלכה תמורת חסינות". לגבי עמיר פרץ, שצוטט משיחה סגורה מדבר על ממשלת מיעוט של כחול לבן והעבודה-גשר-מרצ בתמיכת ישראל ביתנו יחד עם הרשימה המשותפת, אמר כי "הסיכומים היחידים של עמיר פרץ הם עם נתניהו ולא עם גנץ והדבר היחיידי שמעניין אותו זה הנשיאות".

בריאיון נפיץ במיוחד שהסתיים בעזיבתו את האולפן, שר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט נשאל על מדיניות התגובה של ישראל ירי הרקטות – בהשוואה למדיניות לפני תקופתו כשר ביטחון. במהלך הריאיון בנט דיבר על הסבב האחרון בדרום ואמר: "ככל שאני יכול למנוע סבבים כאלה ולקצר אותם אני אעשה את זה, כשנצטרך לעשות מערכה נעשה את זה כמו שצריך".

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס על הקלטות בנו שהתפרסמו, על גנץ ועל האישומים נגד נתניהו. במהלך הריאיון דרעי סיפר על הצעתו לגנץ, ואמר שאם היה מקבל אותה הוא יכול היה להיות ראש ממשלה. "אני רק יכול להגיד שחלילה וחס ממשלה בראשות כחול לבן בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת זאת סכנה לישראל".

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה טען בפני רינה מצליח כי "בלי שהערבים יהיו חלק לגיטימי לא נצא מהפלונטר". עוד התייחס עודה בריאיון לחרמות נגד רשימתו מצד מפלגות שונות: "אם במדינה לא יהיה שיוויון לא יהיה שלום".

יו"ר העבודה-גשר-מרצ סירב במהלך הריאיון לסגת בו מדבריו על הקמת ממשלה, בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת וישראל ביתנו. בריאיון באולפן "פגוש את העיתונות" אמר פרץ: "מתחילת הקמפיין לקחתי את תפקיד המבוגר האחראי, בהנחה שגנץ לא יצליח להביא 61 צריך מבוגר אחראי שיפתור את הפלונטר הזה".

ראש עוצמה יהודית איתמר בן גביר לא נשאר חייב ותקף את נתניהו, דרעי ושאר ראשי גוש הימין בטענה שהם "אומרים מדיניות ימין אבל עושים מדיניות שמאל". בהמשך חזר על הדרישות שתמורתן יהיה מוכן לפרוש מהמירוץ וסיפר על הצעות מהאנשים "הכי קרובים לרה"מ".