שר התיירות יריב לוין מהליכוד תקף הבוקר (חמישי) את שר הביטחון נפתלי בנט. בריאיון לירון דקל ודוריה למפל בכאן רשת ב' אמר לוין כי "כך לא מתנהגת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות". לדבריו, "היינו קרובים מאוד למצב של פיטורי בנט מתפקיד שר הביטחון, אך עכשיו, כשהושג איחוד, הצורך פחת משמעותית".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לוין התייחס להסכם לאיחוד מפלגות הימין שהושג בעקבות השארת עוצמה יהודית מחוץ לרשימה, רק לאחר שנתניהו התערב: "כל האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית היו קשים ובעיניי לא מכובדים".

לדבריו, הקשיים בהשגת איחוד איימו על כסאו של בנט, שנכנס לתפקידו רק לפני כשלושה חודשים:  "היינו קרובים מאוד למצב של פיטורי בנט מתפקיד שר הביטחון, אך עכשיו, כשהושג איחוד, הצורך פחת משמעותית".

אמש, ברגע האחרון, הסכים יו"ר הבית היהודי רפי פרץ להפר את ההסכם עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר וחתם ברגע האחרון על הסכם איחוד של מפלגות הימין - ללא עוצמה יהודית. ההסכם נחתם דקות לפני תום מועד הגשת הרשימות לכנסת, ובהתערבות של נתניהו שזימן את בנט ופרץ ללשכתו.

יו"ר הבית יהודי, הרב רפי פרץ, התייחס לאיחוד רשימת "ימינה" ואמר כי הוא החליט לרוץ ברשימה אחת משותפת "שתציל את מדינת ישראל כולה". בנוסף, פרץ התנצל בפני איתמר בן גביר על ביטול ההסכם עבור האיחוד: "בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי. אבקש את סליחתו של ‎איתמר בן גביר".