מערכת בחירות שנמשכת למעלה משנה ומסרים שחוזרים על עצמם יכולים לספק לפעמים גם לא מעט רגעים משעשעים: במהלך ריאיון שהעניק אמש (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לערוץ 20, הוא חזר שוב ושוב על המסר שמככב בקמפיין הליכוד, לפיו יו"ר כחול לבן גנץ לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכתה של הרשימה המשותפת. אלא שבאחת הפעמים ״סטה״ נתניהו מהמסר ותקף בטעות דווקא את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

 

 

"אולמרט לא יכול להקים ממשלה, בלי התמיכה של אבו מאזן ואיימן עודה והרשימה המשותפת", אמר נתניהו בראיון, למרות מאמציו של המראיין לתקן את הטעות. גנץ מצדו מיהר לתקוף את נתניהו. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו שיתף גנץ את הקטע מהריאיון וכתב: "נתניהו, התבלבלו לך השקרים".

מוקדם יותר אתמול נאלץ גנץ להגיב לקמפיין הליכוד שהתעצם בימים האחרונים. במהלך סיור בחירות בכפר בענה שבגליל, הבהיר יו,ר כחול לבן כי הרשימה המשותפת לא תהיה חלק מממשלתו. "איני מפחד לדבר עם אף גורם פוליטי לגיטימי, אבל הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים", אמר גנץ במהלך אירוע פתיחת מטה הנשים של כחול לבן במגזר הערבי. "המחלוקות שלי עם הנהגתה רק על ההיבט הלאומי והביטחוני עמוקות, קשות ובלתי ניתנות לגישור".