יש כבר הסכמה על ממשלת מיעוט? 3 ימים בלבד לבחירות, יו"ר העבודה-גשר-מרצ, ח"כ עמיר פרץ, מטיל פצצה ואומר שכדי לא ללכת לבחירות בפעם הרביעית, מפלגתו סיכמה עם כחול לבן על הקמת ממשלת מיעוט.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

פרץ אמר היום (שישי): ״הסכמנו עם גנץ להקים ממשלה ולא ללכת לבחירות בפעם הרביעית. אם ליברמן והמשותפת יפסלו זה את זה, הם יצטרכו לתמוך בה מבחוץ". 

בכחול לבן הגיבו הזעם על ההתבטאות של פרץ ומסרו בתגובה:: ״פרץ מחבל בקמפיין. כנראה שפרץ לא רוצה בחירות נוספות ומעדיף שנתניהו ישיג 61". 

גם במפלגת ישראל ביתנו לא עמדו מנגד, תקפו בחריפות את יו"ר העבודה - וטענו כי בכך נחשף למעשה הדיל בינו לבין נתניהו ביום שאחרי הבחירות: "כפי שנודע לנו, נתניהו ופרץ סיכמו ביניהם על מהלך משותף: תמיכה של נתניהו בעמיר פרץ במירוץ לנשיאות וסיוע של עמיר פרץ במאבק שמנהל נתניהו כנגד אביגדור ליברמן וישראל ביתנו". 

"הערך המוסף של הדיל הנ״ל מבחינתו של נתניהו - חסימת יולי אדלשטיין בדרך לבית הנשיא", הוסיפו במפלגה. "ההודעה והמהלך של עמיר פרץ היו מתוכננים מההתחלה ועד הסוף עם נתניהו". 

"מיד עם פרסום ההודעה של עמיר פרץ, תוך דקות ספורות היא הופיעה בדף הפייסבוק של נתניהו", הוסיפו, "ובמקביל הנחה ראש הממשלה את כל הדוברים מטעם הליכוד לדחוף את ההודעה של עמיר פרץ בכל הכוח ולכל מקום".