יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי, שעל פי מדגם חדשות 12 הגיע ל-9 מנדטים, נאם הערב (שני) את נאום הניצחון שלו אל מול פעילי המפלגה הנלהבים שקראו "ליברמן הביתה". הוא הצהיר כי מחר ייפגשו ראשי המפלגות בגוש הימין עם נתניהו, והוסיף: "זה מה שהעם בחר היום - הכרעה ברורה". גם נפתלי בנט כינס את פעילי המפלגה: "היום אפשר לומר בקול ברור - מחנה הימין ניצח".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

שר הפנים פתח את דבריו בתפילה: "מזל טוב ש"ס! שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו". ברקע, צעקו הפעילים הנלהבים "ליברמן הביתה" ו"מדינה יהודית". מחר בעזרת השם אנחנו נשב ראשי גוש הימין, עם רה"מ בנימין נתניהו. ואנחנו ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מידית, בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין. זה מה שהעם בחר היום - הכרעה ברורה".

ח"כ נפתלי בנט (צילום: החדשות12)
ח"כ נפתלי בנט | צילום: החדשות12

דרעי הודה לפעילים, והוסיף: "אוהבים ללעוג לחרדים: 'לא לומדים ליבה, לא מבינים במקצועות טכנולוגיה'. רבותיי, כל המפלגות מנסות לחקות את המקצועיות והטכנלוגיה שיש לש"ס".

ראש הממשלה נתניהו התקשר מוקדם יותר הערב לדרעי, בירך אותו על התוצאה והודה לו על התמיכה העקבית. השר דרעי בירך את ראש הממשלה על התוצאה המצוינת ואמר כי הוא מקווה שתוקם במהרה ממשלה ימנית וחזקה שתפעל למען עם ישראל.

שר הביטחון נפתלי בנט נאם גם הוא את פעילי מפלגתו, והודה להם: "היום אפשר לומר בקול ברור - מחנה הימין ניצח. ואנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל". בנט סיפר כי ראש הממשלה התקשר גם אליו דקות אחרי המדגם, ואמר כי השניים "בירכו אחד את השני. אני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמ"ש. אנחנו מאחדים את הציונות הדתית המופלאה עם אחינו המסורתיים הנפלאים למחנה אחד גדול".

יו"ר יהדות התורה, השר יעקב ליצמן, אמר במהלך נאום נאומו לאחר פרסום התוצאות: "הודו להשם כי טוב. גם זכינו להישג גדול וגם לסור מרע מאלה שחיפשו לפגוע בנו. בזכות גדולי ומאורי הדור שהטריחו עצמם ובאו לערי השדה לעודד ולחדד על הסכנה שהיתה".

ליצמן הוסיף כי ליברמן נכשל הערב והוכח ש"מי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל". היו"ר הוסיף כי בכוונתו להיפגש מחר עם רה"מ. "נדאג להקמת קואליציה טובה, בהכוונת מועצת גדולי התורה. הוכחנו בכל מערכת הבחירות אחדות השורות בתוכנו ובזכות כך הגענו לתוצאה מבורכת ב"ה", הוסיף.