פחות מיממה לבחירות: חבר ועדת קלפי מטעם מפלגת הליכוד יועמד לדין בכפוף לשימוע בגין עבירות של פגיעה בטוהר הבחירות לכנסת ה-21, כך הודיעה היום (ראשון) פרקליטות מחוז חיפה. על פי כתב החשדות, חבר הוועדה סבר בוואכני, הטיל לקלפי כ-56 מעטפות הצבעה חתומות חתימות מזויפות בתוכן פתק הצביעה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

הוא שימש ביום הבחירות כחבר ועדת הקלפי מטעם מפלגת הליכוד בקלפי אשר הוצבה בבית הספר "אל סדיק" בפורדיס. במהלך יום ההצבעה, לאחר שהבחין שמספר בעלי תפקידים יצאו מחדר הקלפי וכי דלת הקלפי סגורה, הוא הטיל לקלפי כ- 56 מעטפות הצבעה חתומות בחתימות מזויפות ובתוכן פתקי הצבעה.

קלפיות במטה הבחירות, 2015

בנוסף ל-56 המעטפות שהצליח חבר הוועדה להכניס לקלפי, הוא ניסה להטיל לתוך התיבה עוד כ-230 מעטפות נוספות אך המהלך הפסול נמנע ממנו. הוא עשה זאת על מנת להפריע למהלך התקין של הבחירות וכדי שאותם פתקים ייספרו כקולות כשרים.

לאור העבירות המיוחסות לו, החליטה הפרקליטות להעמיד אותו לדין בכפוף לשימוע בעבירות של הפרעה למהלך הסדיר של הבחירות על ידי חבר ועדת בחירות, הצבעה שלא כחוק על ידי חבר ועדת בחירות, ניסיון להצבעה שלא כחוק על ידי חבר ועדת בחרות ושימוש במסמכים מזויפים.

חבר הכנסת מכחול לבן יאיר לפיד התייחס לכתב האישום המסתמן וכתב: "הוא יעשה הכל. הוא יזייף, הוא ירמה, הוא ישקר, הוא יכפיש הוא יזרוק רפש שמרעיל את כולנו וכל זה כדי להימלט מהדין. רק אם יהיה לנו מנדט אחד יותר נצליח לעצור את זה! אין אופציה אחרת".