שרת המשפטים לשעבר איילת שקד הבהירה הבוקר (רביעי) בראיון לתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל כי "ימינה" לא תצטרף לממשלה בראשות גנץ, זאת לאחר שיו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר בראיון לאסף ליברמן בכאן רשת ב' כי ברשימה רק מחכים להיפרד מנתניהו וללכת עם גנץ. עוד טען בן גביר כי שמע משקד דברים חריפים מאוד על משפחת נתניהו: "יש לי שעות של שיחות איתה, אני יודע מה דעתה על שרה ויאיר".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"חד משמעית - לא נצטרף לממשלה בראשות גנץ", אמרה שקד והתייחסה לרמיזות של נתניהו כי מינה את בנט רק כדי שלא ילך עם גנץ: "בליכוד אוהבים את הציונות הדתית קטנה וחלשה. לא נוח לנתניהו שאנחנו דוחפים להחלת ריבונות".

נתניהו ושרה (צילום: הדס פוש, פלאש 90)
שרה ויאיר נתניהו | צילום: הדס פוש, פלאש 90

"יש לי שעות של שיחות של שעות עם איילת ואני יודע בדיוק מה היא חושבת על שרה נתניהו, על יאיר נתניהו, על משפחת נתניהו ועל המשך שלטונו של נתניהו", אמר בן גביר. "כשאתה לוקח את הדברים האלה אני חושב שהאסטרטגיה של הליכוד ככל שהיא על הפרק היא אסטרטגיה נכונה. עוצמה יהודית צריכה להיכנס ויהיו לנו 61 מנדטים. הם רק מחכים להיפרד מהליכוד וללכת עם גנץ - אני אומר ויודע את זה".

לדבריו, "שקד היא לא מהאוהדים הגדולים של משפחת נתניהו. בו נקרא לילד בשמו, שמעתי ממנה דברים מאוד חריפים על משפחת נתניהו". על תפקודה כשרת משפטים אמר: "במשך כל השנים האלה אמרתי לאיילת מה את נותנת לשי ניצן להפוך לאיש החזק במשרד המשפטים, זו טעות - הוא רודף את הימין, הוא רודף את ההתיישבות, הוא רודף את נתניהו".