פחות משבועיים לבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש (שלישי) בערוץ 20. במהלך הריאיון נתניהו פנה ליו"ר כחול לבן גנץ והציע לו להתייצב יחד איתו לעימות טלוויזיוני: "בוא נעמוד מול הציבור בלי הפרומפטר ונגיד מה עשינו ומה נעשה למען מדינת ישראל".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"יש לי הצעה בשבילך, אני מוכן לבוא הנה וקורא לבני גנץ ומזמין אותך לבוא לעימות טלוויזיוני", אמר נתניהו. "אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן וסאהלן. תפסיק לפחד. תגיד את מה שיש לך להגיד ואני אגיד את מה שיש לי להגיד. העימות הוא מול משפט הציבור ואת זה אתה מפחד לעשות".

"כנראה שלגנץ יש בעיה", המשיך ותקף נתניהו. "הוא לא עומד בלחץ של הטלפרומפטר. בוא, תעמוד, אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיני איך אתה תוביל את מדינת ישראל? אתה יודע באיזה לחצים צריך לעמוד? מגיע לאזרחי ישראל לשמוע את הדברים כהווייתם, תפסיק להמציא תירוצים".

 

 

בתום הריאיון, נתניהו הוזמן להשתתף בעימות בחדשות 12 ביום שני הקרוב, והשיב כי הוא שוקל את ההצעה ברצינות: "מוכן להתייצב איפה שגנץ יסכים". יו"ר כחול לבן סירב להתייחס ישירות להצעה וכתב: "נתניהו, אתה הולך למשפט, ישראל חייבת להתקדם".

 

 

גורמים בכחול לבן התייחסו לדברי נתניהו והעריכו כי מדובר בספין פוליטי:  "לא יהיה עימות, זה ספין של נתניהו שנועד להסיח את הדעת מפתיחת המשפט", מסרו במפלגה.

 

 

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד צייץ: "‏שמח שראש הממשלה קיבל את עצתי והזמין את בני גנץ לעימות. בעידן שלנו מגיע לציבור לשמוע בלייב את האנשים שמבקשים את אמונו לתפקיד הרגיש ביותר שיש, הנהגת מדינת ישראל. אין לי ספק שאחרי שאזרחי ישראל יצפו באירוע החשוב הזה, בע"ה הם יווכחו בעליונותו המובהקת של נתניהו". 

יו"ר ישראל ביתנו ליברמן כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לדברי נתניהו: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".

בריאיון לדנה ויס ב"חדשות סוף השבוע" נשאל גנץ האם יהיה מוכן להתייצב לעימות מול נתניהו לפני הבחירות והשיב: "אני נכון לכל דבר, רק נראה לי שהעימות הרציני הבא שיש לנתניהו זה עם עדי התביעה במשפט שלו. אני נכון לכל עימות. אני יודע שהעימות הבא שלו יהיה עם העדים שלו בבית המשפט".