ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו 

"אנחנו קרובים לניצחון שיבטיח את העתיד שלכם"

אנחנו במרחק של מנדט מניצחון ענק בבחירות. אני מבקש מכם לצאת ולהצביע עבורי - אחרת נקבל בחירות רביעיות. או ממשלת שמאל מסוכנת של גנץ, מרצ וליברמן - שתהיה תלויה לגמרי באחמד טיבי וברשימה המשותפת. אסור להמר על בטחון ישראל. אבל עם 2 מנדטים נוספים שלכם - נקים ממשלה לאומית חזקה. 

אחרי שהבאתי עם חבריי את העשור הטוב והבטוח ביותר בתולדות ישראל, אביא עכשיו ריבונות בחבלי מולדת, ברית הגנה היסטורית עם ארה"ב, חיסול האיום האירני, שלום עם מדינות ערב נוספות ורפורמות ענק להפחתת יוקר המחיה. 

אתם רואים איך אני מטפל באחריות בקורונה, אנו מקדימים את כל העולם בנושא. כולם יודעים שגנץ לא מסוגל להיות ראש ממשלה. יועצו הקרוב ביותר, ישראל בכר, חשף את האמת שמנסים להסתיר מכם: ״אין לגנץ אומץ לתקוף באיראן, הוא סכנה לישראל״. חברת הכנסת ינקלביץ׳ המקורבת לגנץ אמרה: ״אסור שגנץ יהיה ראש ממשלה״. 

גנץ פשוט לא יכול. אנחנו כן יכולים. אנחנו ככה קרובים לניצחון שיבטיח את העתיד שלכם, אזרחי ישראל. זה תלוי בכם. צאו, הצביעו לי, ובעזרת השם ננצח.

בנימין נתניהו (צילום: יהונתן ולצר, TPS)
בנימין נתניהו | צילום: יהונתן ולצר, TPS

יו"ר כחול לבן בני גנץ

"מדינת ישראל זקוקה היום יותר מתמיד למנהיגות אחרת"

אזרחי ישראל. היום נצא לקלפיות ונבחר- או כחול לבן או ארדואן.

כשנכנסתי לפוליטיקה לפני קצת יותר משנה, עשיתי זאת מתוך תחושה שישראל נתונה במשבר מנהיגות חמור. שלחברה הישראלית נדרשת מנהיגות מאחדת, מלכדת, שתפעל למען כולם. מנהיגות אחראית, מקצועית ונקיית כפיים.

לצערי, במערכת הבחירות הזאת – השלישית שאליה אנחנו נגררים בתוך פחות משנה – אנחנו רואים את נזקיו של המשבר הזה. כמות הרפש שמפיץ הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, עליי ועל חבריי – שיחד תרמנו יותר ממאה שנות שירות למען המדינה – שוברת שיאים. אותנו זה לא מרתיע - את האזרחים זה חייב להטריד.

מדינת ישראל זקוקה היום יותר מתמיד, למנהיגות אחרת, לפוליטיקה נקיה, לדרך מכבדת גם כשיש מחלוקות.

הנאשם נתניהו, שאחרי הבחירות לא יהיה מנוס מלחקור גם את חלקו בפרשת המניות והצוללות, וכיצד הרוויח 16 מיליון שקלים, אינו יכול עוד לכהן כראש ממשלה. בעוד שבועיים הוא יישב על ספסל הנאשמים, ויעסוק רק במשפטו.

מולו, מול קמפיין השטנה שנועד למלט אותו מהכלא, אני מבקש להציע תקווה: לקשישים ששוכבים במסדרונות בתי החולים ללא כבוד; לילדים הקטנים שאין להוריהם כסף לשלוח אותם למסגרות חינוך לגיל הרך, או שנשלחים למסגרות שבהן הם לא מוגנים; לילדי עוטף עזה, עוטף ישראל, שחיים בצל פוסט טראומה בלתי נגמרת.

עבור כל אלה, אנחנו נאבקים. לא עבורנו, לא עבורי, כי אם עבור מדינת ישראל. המדינה היפה הזו, על ההון האנושי הנפלא שבה. אני מאמין במדינת ישראל, מאמין בכם, אזרחי ישראל. מאמין שאנחנו יכולים אחרת, ונעשה אחרת.

הדרך היחידה להבטיח את התקווה, ולהפסיק את השיסוי והפצת הרעל, היא הצבעה לכחול-לבן. אם לנתניהו יהיה אפילו מנדט אחד יותר – הוא יישאר.

כל חיי נלחמתי עבור המדינה- בשטח, במטכ"ל, בוושינגטון כנספח צבאי. אני וחבריי להנהגת כחול לבן קיבלנו החלטות קריטיות לביטחון ישראל, ותמיד שירתנו אותה ואת המפעל הציוני שבנינו פה. לכן נכנסנו לפוליטיקה, לכן הגעתי עד כאן.

צאו להצביע כחול לבן. אנחנו חייבים להתקדם!

בני גנץ (צילום: Photo by Tomer NeubergFlash90)
צילום: Photo by Tomer NeubergFlash90

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה

"הרשימה המשותפת היא היחידה שמציעה אלטרנטיבה דמוקרטית ליום שאחרי הבחירות"

אחרי שלוש מערכות בחירות רצופות בשנאה ושיסוי, אני רוצה להציע תקווה. במקום להחרים אוכלוסיות אחרות ולעשות רווח על גבם של ערבים, חרדים ורוסים אני, וכולנו ברשימה המשותפת, מושיטים יד לכל האוכלוסיות המודרות שחיות בארץ הזאת. זאת לא הבעת סולידריות אלא בעיקר אינטרס משותף של כולנו, של כל מי שחווה הסתה, של מי שסובל מפערים כלכליים, מאלימות משטרתית ומרגיש על בשרו את אי-השוויון. 

בחברה שמשעבדת עם אחר בשטחים הכבושים מאחורי קווי 67' תמיד תהיה אפליה בין האזרחים בתוך גבולותיה. לכן את השוויון אי אפשר להביא בלי השלום, והשלום תלוי בשותפות ערבית-יהודית. לוותר על השלום הוא לוותר על השוויון ועל הצדק החברתי ולהיכנע למציאות שפוגעת בכולנו. 

אני מציע שותפות. שותפות אמתית של ערבים ויהודים, שמבינים שזה יותר מ"רק לא ביבי" – שתקווה תגיע משינוי אמיתי בכיוון הפוליטי. זאת לא עסקת המאה זאת עסקת האלף. הרשימה המשותפת היא היחידה שמציבה אלטרנטיבה דמוקרטית ליום שאחרי הבחירות. העתיד המשותף ותקווה לשלום, שוויון וצדק חברתי, הוא העתיד שאנחנו מציעים לכל האזרחים שחיים פה. עתיד כזה מתחיל בקלפי, וממשיך אחריו.

איימן עודה (צילום: Photo by Yonatan SindelFlash90)
צילום: Photo by Yonatan SindelFlash90

יו"ר העבודה-גשר-מרצ עמיר פרץ 

"איחוד העבודה-גשר-מרצ מעיד על נחישותנו לחולל מהפך"

החלפת שמות הדיירים בבלפור היא תנאי הכרחי לשינוי פני המדינה, אך אין ספק שאין זה התנאי היחיד להבראת החברה הישראלית. בבחירות הקרובות חייבים להסיר את ידיו של נתניהו מהגה ניווט השלטון, ובמקביל לוודא שיוחלף גם כיוון ההפלגה של המדינה. את ההפקרות יש להחליף במדיניות אחראית שתדע איך לשנות את המציאות ולא רק לנהל אותה.

מקובל לכנות תהליך הקמת הממשלה "מעשה מרכבה". זהו אכן תהליך מורכב בו יוכרעו שתי סוגיות מרכזיות: מי ירכיב את הממשלה הבאה ומה יהיה הרכבה. לאור הסקרים האחרונים, עומדות בפני בני גנץ שתי אפשרויות: הקמת ממשלת שינוי, צדק חברתי ושלום עם העבודה גשר מרצ, או חבירה לגוש הימין.

כדי לממש זאת עלינו להגדיל את כוחו של הגוש, ובמקביל להגדיל את מספר חברי הכנסת של העבודה-גשר-מרצ, נדרש לכוון מחדש את המצפן המדיני והמצפון החברתי של מדינת ישראל.

אין לי ספק שהימין לא יחסוך במאמצי פיתוי כדי לגרום ל"עריקת" ח"כים לקואליציה בראשות בנימין נתניהו, אורלי לוי- אבקסיס ואני חווינו זאת נוכח חבילת חלומות של פיתויים שהוצעו לנו אך הבהרנו לכולם שאנחנו לא נחבור לנתניהו ולא ננהל מו״מ בשום מצב, אמנם כששומעים את איילת שקד מכריזה כי יועז הנדל וצביקה האוזר ונוספים מכחול לבן המחזיקים בעמדות ימניות, מועמדים לערוק לימין, ברור כי זו צפירת אזהרה וקריאה להתעוררות תומכי המרכז-שמאל בכללותם.

איחוד העבודה-גשר-מרצ מעיד על נחישותנו לחולל מהפך. אנחנו בני הברית היחידים והנאמנים ביותר של כחול לבן. הגענו איתם להבנות על ישיבה משותפת בממשלה ואף חתמנו איתם על הסכם עודפים. משימתנו היא למשוך את הממשלה לכיוון הנכון, לכיוון של שלום וצדק חברתי.

כדי שנוכל להפסיק את ההפקרה החברתית, עלינו להתייצב גדולים וחזקים לצידם של כחול לבן. אני מתכוון להמשיך לשמש כמבוגר האחראי ולא להגרר לשום הסתה או ויכוח מיותר, נמשיך לעבוד קשה במטרה להגדיל את אחוז ההצבעה תוך החזרתם הביתה של מצביעי העבודה גשר מרצ שעזבו אותנו בבחירות באפריל.

בני גנץ יודע היטב כי העבודה-גשר-מרצ היא השותפה הבלעדית והיחידה שלו להקמת ממשלת שינוי. הדרך היחידה להחליף את נתניהו תוך מתן אלטרנטיבה במישור האישי והרעיוני. אם כחול לבן חפצה בשינוי אמיתי עליה להתמקד במצביעי הימין-מרכז ולחדול מניסיונות הפגיעה בשותפיה הטבעיים. 

גנץ זקוק למבוגר אחראי בניהול וניווט המדינה. רק אנחנו נוכל לדחוף אותו לחדש את תהליך השלום תוך 90 יום בדרכו של רבין, ולעודד אותו לאמץ את תכנית ההבראה החברתית להעלאת שכר המינימום, קצת הזקנה וקצבת הנכות ל- 6,000 ₪. אם כחול לבן אכן חפצים בשינוי אמיתי כפי שהם טוענים, עליהם להתמקד במצביעי הימין-מרכז ולחדול מניסיונות הפגיעה בשותפיה הטבעיים. 

עמיר פרץ בראיון לרינה מצליח (צילום: N12)
עמיר פרץ בראיון לרינה מצליח | צילום: N12

יו"ר ש"ס אריה דרעי 

 "אם רוצים לשמוע על היהדות - ש"ס זו האופציה הבטוחה והיחידה"

אחיי וידידיי היקרים, אני יודע שאתם עייפים, אני יודע שזו מערכה שלישית, אני יודע שאתם לא מאמינים כבר לשום דבר, אבל האמנו לי כשאני אומר, זוהי שעה גורלית ומכרעת.

ראשי מפלגות במחנה השמאל מצהירים בריש גלי: בכוונתנו למחוק את היהדות, בכוונתו להפוך את מדינת ישראל למדינה ככל העמים. להפוך את השבת ליום חול, לרמוס כל ערך יהדות שאנו מכירים וגדלנו עליו. מפני הסכנה הזו אני קורא לכם כעת, צאו להצביע ויחד אתכם תיקחו את כל חבריכם. למעלה מ-300 אלף מצביעי ימין לא יצאו להצביע בסיבוב הקודם, אם יצאו נגיע ל-61 מנדטים בלי ליברמן, שערק לגוש השמאל והרשימה המשותפת.

לאורך כל חיי הפוליטיים תמיד בחרתי בתיקים חברתיים. כל מעשיי בקדנציה האחרונה התרכזו בחיזוק הפריפרייה והרשויות המוחלשות, בשמירה על היהדות מפני כל החפץ בלקושש קולות ובפקיחת עין ושמירה בקבינט על עם ישראל. זוהי צוואתו של מרן ואותה אני מקיים: דאגה לחלש, שמירה על היהדות ושמירה על חיי אזרחי ישראל.

אני יודע שהנאמנות של ש"ס לנתניהו העלתה תהיות אצל רבים מכם. אם זה בהקמת גוש הימין ביוזמתי, בהחתמת כל ראשי הסיעות בגוש על נאמנות לנתניהו ועוד. אומרים לי שאנחנו יותר נאמנים לו מהליכוד, ואכן זה כך. מדובר בראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו כאן. לכן מי שרוצה לשמור על נתניהו כראש ממשלה, לשמור על גוש הימין, לשמור על היהדות והמסורת שלנו ולשמור על נתניהו - הצבעה כיום לש"ס זו האופציה הבטוחה והיחידה שלכם לכל אלו. בשם השם נעשה ונצליח.

אריה דרעי  (צילום: Noam Revkin Fenton - Flash90)
צילום: Noam Revkin Fenton - Flash90

שר הבריאות ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן

"נתמיד במדיניות חברתית בקרב האוכלוסיות החלשות"

ליהדות התורה ערכים, חזון ומטרות הידועים ומוכרים מזה 60 שנה. הם אינם ברי חלוף על בסיס קמפיין או דעת קהל, אלא בניגוד למפלגות אחרות, ערכים אלה מושתתים על עוצמת העם היהודי לדורותיו, מייצגים בגאווה את מסורת ישראל, שימור המורשת ומניעת פגיעה בצביון היהודי של המדינה וזהותה.

בחירות שלישיות בתוך שנה היא חלום בלהות של הפוליטיקה הישראלית. מי שאחראי ישיר לטירוף המתחולל כאן זה אביגדור ליברמן שהחליט לשתק מדינה שלמה בשל מניעים לא ברורים. אבל מעבר לעובדה שהכאוס המערכתי פוגע באזרחי ישראל, מדובר בפגיעה אנושה במרקם היחסים העדין והרגיש שבין האוכלוסיות בישראל.

השימוש הפרוע בהסתה שקרית ומכפישה כלפי הציבור החרדי, כפי שנראה בבירור מחומרי התעמולה הבזויים של ישראל ביתנו, חייבת להוות תמרור אדום וקו שלא חוצים. בעבור גריפת מנדטים איבד ליברמן כל סממן תרבותי וערכי. כסף לחולים ולא לישיבות זו הסתה שאם היתה מופנית לכל מגזר אחר, התגובות לא היו מאפשרות זאת להמשיך. אבל לצערנו הפכו החרדים לשק החבטות שלו, בדרך למאבקו בנתניהו ובימין בעצם.

לציבור החרדי צרכים וזכויות לגיטימיות שמחובתנו לדאוג לכך כחוק. לא בחסד ולא במתן הטבה. אלא כאזרחים שווים, שחיים כאן כמסורת אבות, על פי אורח חייהם. יהדות התורה הוכיחה שהיא אמנם נאבקת למען מצביעיה, אבל לא רק להם. בכל תפקידיי גם כסגן שר, וכשר הבריאות, יחד וכמו עמיתי ח"כ משה גפני כיו”ר ועדת הכספים, פעלנו ואנו פועלים לטובת כלל האוכלוסיות והמגזרים ללא אפליה.

הבחירות האלה מחייבות הכרעה. חילוץ המדינה מהשיתוק שנכפה על המערכת הפוליטית ויציאה לדרך של צמיחה והתפתחות, בראיה אחראית ושקולה, ללא היגררות להסתה ודעות קדומות, מתוך מטרה לאחות את הקרעים בעם.

יהדות התורה, שהוכיחה על תמיכה עקבית בגוש הימין כחלק מהבלוק לצד רה"מ נתניהו, תמשיך להוביל קו של חיבור למסורת ישראל ותמנע פגיעה בסטטוס קוו. יחד עם זאת נתמיד במדיניות חברתית בקרב האוכלוסיות החלשות, למען כלל אזרחי ישראל. הצביעו ג' בקלפי.

יעקב ליצמן (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
יעקב ליצמן | צילום: דוד כהן, פלאש 90

שר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט

"פתק 'טב' זו הצבעה בטוחה לנתניהו כרה"מ ולימינה חזקה לצידו"

ממשלת ימין ממש בהישג יד. אם אנשי הציונות הדתית, שומרי המסורת והימין האידאולוגי יצאו כאיש אחד ויצביעו לימינה נקים ממשלת ימין אמיתית, שתמנע הקמת מדינה פלסטינית וויתורים כואבים על שטחי מולדת. 

אנו במרחק נגיעה מהקמת ממשלת ימין יהודית-ציונית חזקה בראשות נתניהו ולצידו אני כשר הביטחון, איילת שקד כשרת משפטים, עם נבחרת מצוינת של אנשי עשייה כמו בצלאל סמוטריץ' בתחבורה והרב רפי בחינוך. 

ימינה היא הרשימה הערכית, הציונית, השורשית היחידה בכנסת ישראל. הרשימה היחידה שמאמינה בדרך, מאמינה בצור ישראל, במסורת ישראל, בעם ישראל ובארץ ישראל ובשום אופן לא תאפשר מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים. 

אלה לא 'עוד בחירות' - עתיד מדינת ישראל יוכרע בבחירות הקרובות והחלופות ברורות: ממשלת שמאל מסוכנת בראשות בני גנץ בתמיכת ליברמן והערבים, או ממשלת ימין חזקה והמשך ההצלחה והתנופה עבור אזרחי ישראל. גוש הימין עלה בסקרים האחרונים מ-54 מנדטים לפני שבועיים ל-58 מנדטים כיום. הכדור בידיים שלנו! 

בבחירות האלו אזרחי ישראל יכריעו: זה או "ימינה" - ממשלת נתניהו-בנט-שקד, או שמאלה - ממשלת גנץ ולפיד, שיפגעו במוסדות הציונות הדתית וימסרו שטחים לערבים.

מי שרוצה את נתניהו ראש ממשלת ימין עם ימינה חזקה לצידו מצביע ימינה. פתק ׳טב׳ זו הצבעה בטוחה לנתניהו כראש ממשלה ולימינה חזקה לצידו.

כדי שלא יהיה גירוש נוסף ושלעולם לא נמסור שוב שטחי מולדת לערבים, 

כדי שנמנע הקמת מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים, 

כדי שכל ילד וילדה בישראל יכירו את תפילת "שמע ישראל" ולא ירצו לגרש דוכן הנחת תפילין מהמרחב הציבורי, 

כדי שאויבינו בעזה, בסוריה ובלבנון יפחדו מאיתנו,

כדי שחיילי צה"ל ידעו שתמיד יקבלו גיבוי מאיתנו בדרג המדיני, 

כדי שננצח את אויבינו,

כדי שנמשיך לחזק כאן את הכלכלה החופשית לצד ערבות הדדית, 

כדי לבנות כאן מדינה יהודית חזקה ובוטחת:

אני מבקש מכם שתצביעו ימינה, בפתק "טב".

שלכם, 

שר הביטחון, נפתלי בנט.

גורמים בכירים בשב"כ בהתבטאות נגד שר הביטחון בנט (עיבוד: פלאש/90 )
גורמים בכירים בשב"כ בהתבטאות נגד שר הביטחון בנט | עיבוד: פלאש/90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן 

"רק אם ישראל ביתנו תהיה חזקה מספיק לא יהיו בחירות רביעיות"

ישראל ביתנו היא מפלגה עם אידאולוגיה ומשנה סדורה. אנחנו דוגלים בעיקרון של חיה ותן לחיות. אנחנו נגד כפייה דתית ובעד יהדות מחבקת ומחברת - בית הלל ולא בית שמאי. 

ככל שכוחן של המפלגות החרדיות גדל, כך גם גדל הרצון והיכולת שלהן לשנות את הסטטוס קוו שהיה קיים מקום המדינה. אם זה סגירת עסקים, שהיו פתוחים עשרות שנים, בשבת, מלחמת חורמה נגד גיוס בני הישיבות, איסור על עבודות חיוניות בשבת, גם במחיר של פגיעה בציבור וחוקים ותקנות למיניהם שפוגעים באורח החיים הליברלי ובעיקרון של חיה ותן לחיות. 

בנימין נתניהו ובני גנץ נלחמים ביניהם מי יציע יותר למפלגות החרדיות ומוכנים לתת להן עד חצי המלכות ויותר. שני הג'נטלמנים, במקום לנסות להקים ממשלת אחדות אמיתית, כפי שנדרש בעת הזו, רבו על מי יהיה ראשון, מי שני ומתי תהיה הרוטציה. הפעם המפתחות בידינו. אחרי ה-2 במרץ נקים ממשלה ציונית וליברלית ללא המפלגות החרדיות וללא הרשימה המשותפת. הוכחנו שאצלנו מילה זו מילה! 

לכן, אני יכול לומר ללא צל ספק, שרק אם ישראל ביתנו תהיה חזקה מספיק לא יהיו בחירות רביעיות, לא תקום ממשלה עם תומכי טרור ולא ממשלת הלכה ויפסק השוד של הקופה הציבורית על ידי ש"ס ויהדות התורה. ישראל ביתנו תדאג שהכסף יועבר לזוגות צעירים ולבריאות במקום לאברכים ולמשתמטים. צאו להצביע! היום רק אתם תכריעו האם תקום פה מדינת הלכה, או מדינה נאורה המאפשרת לכל אזרח את החופש לבחור כיצד יחיה את חייו.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן (צילום: החדשות12)
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן | צילום: החדשות12