חבר הכנסת יועז הנדל מכחול לבן איים הבוקר (ראשון) על איש הטלוויזיה אלירז שדה בתביעה בגין ציוץ בטוויטר. בפנייה מטעם עורך דינו של הנדל נמסר: "אלירז שלום, פרסמת בשעה האחרונה ציטוט שקרי. אם לא תמחק אותו תוגש נגדך תביעה". הסיבה לאיום התביעה היא ציוץ שפרסם אלירז שדה בחשבון הטוויטר שלו לפיו, חבר הכנסת הנדל אמר: "מצביעי נתניהו מונעים רק משנאה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בריאיון שהעניק הנדל בכאן רשת ב' בתוכנית קלמן-ליברמן, ח"כ הנדל נשאל על מצביעי נתניהו ואמר: "בניגוד לאחרים אני חושב שהם לא מונעים משנאה". הוא הוסיף: "הם אנשים טובים, ישראלים טובים, פטריוטים, שלצערי יש כאלה שמנסים להניע אותם דרך שנאה".

אלירז שדה פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "יועז הנדל ברשת ב' 'מצביעי נתניהו מונעים רק משנאה', הוא דיבר על רקע שלט ארדואן ומילותיו של לפיד, חארות מגעילים. תשמעו אתם צבועים, שקרנים ואתם תשלמו על זה מחר תעופו לי מהעניינים אמן".

הציוץ של אלירז שדה
הציוץ המקורי של אלירז שדה

בתגובה עורך דינו של חבר הכנסת, חן יעקבסון, שיגר לשדה מכתב אזהרה לפני תביעה: "אלירז שלום, פרסמת בשעה האחרונה ציטוט שקרי, שנאמר כביכול על ידי חה"כ יועז הנדל בתכניתם של אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ב"כאן" רשת ב'. במידה ולא תמחק את הציוץ ותפרסם התנצלות פומבית מלאה, עם הציטוט המדויק, בתוך שעה, תוגש נגדך תביעת דיבה על כל המשתמע מכך".

 עו"ד של יועז הנדל איים עליי בתביעת דיבה וביקש שאדייק את דבריו ברשת ב' על מצביעי הליכוד,

לאחר האיום בתביעה שדה מחק את הציוץ הראשון שלו ופרסם ציוץ חדש: "עו"ד של יועז הנדל איים עליי בתביעת דיבה וביקש שאדייק את דבריו ברשת ב' על מצביעי הליכוד, 'הם לא מונעים משנאה, הם אנשים טובים, ישראלים טובים, פטריוטים, שלצערי יש כאלה שמנסים להניע אותם דרך שנאה'. לומר את זה אחרי מילות לפיד חארות ומגעילים, ושלטים של ארדואן. אמין?".

מטעמו של חבר הכנסת יועז הנדל נמסר בתגובה: "כבר תקופה ארוכה שמנסים בליכוד להכפיש את ח"כ יועז הנדל, מתוך כוונה לפגוע במצביעי הציונות הדתית והימניים שמצביעין לכחול לבן, מדיניות ההכלה נפסקת מהיום, וכשאנחנו אומרים את זה, אנחנו מתכוונים לזה, בניגוד לזה".

‏מאלירז שדה נמסר בתגובה: "עו"ד של יועז הנדל איים עליי בתביעת דיבה וביקש שאדייק את דבריו ברשת ב' על מצביעי הליכוד וכך עשיתי, 'הם לא מונעים משנאה, הם אנשים טובים, ישראלים טובים, פטריוטים, שלצערי יש כאלה שמנסים להניע אותם דרך שנאה'. לומר את זה אחרי מילות לפיד חארות ומגעילים, ושלטים של ארדואן.
אמין?. אין הבדל במשמעות בין הציוצים, המשמעות מבחינת יועז, שמצביעי הליכוד מושפעים משנאה".