יו"ר כחול לבן בני גנץ פרסם היום (שני) בחשבון הפייסבוק שלו גרף לפיו אחוזי ההצבעה בבני ברק הם 77 אחוזים, לעומת 67 אחוזים ברעננה. מעל הגרף כתב גנץ: "תושבי רעננה, אם לא תצאו להצביע, הוא יקבל מנדט אחד יותר ויישאר". כחול לבן הפיצה גרף דומה של השוואה בין הרצליה לבני ברק, ושורה של גרפים שמראים כמה מנדטים שווים המצביעים שלא הצביעו בבחירות הקודמות. ש"ס בתגובה: "חבל ומצער שבני גנץ נגרר אחרי ליברמן ולפיד וחזר להסית נגד החרדים ואף לצבוע אותם בשחור".   

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

גרף שפרסם גנץ
קמפיין כחול לבן בפייסבוק

"כחול לבן בקלפי או ארדואן בבלפור. חייבים להציל את ישראל! שמים 'פה' בקלפי", כתב עוד גנץ בפוסט שפרסם. כחול לבן פרסמה גרפים נוספים של נתוני הצבעה בבחירות הקודמות ברמת גן, חיפה ותל אביב, והציגה בתמונה כמה מנדטים שווים אלו שלא הצביעו - כדי להמריץ את המצביעים במעוזים שלהם.

קמפיין כחול לבן
קמפיין כחול לבן
קמפיין כחול לבן
קמפיין כחול לבן
קמפיין כחול לבן
קמפיין כחול לבן

גם בליכוד פרסמו גרף דומה, המציג את אחוזי ההצבעה הגבוהים לכאורה בהוד השרון לעומת האחוזים הנמוכים, לטענתם בבת ים. 

בתגובה להפצות הללו מפלגת ש"ס מסרה בתגובה כי "חבל ומצער שבני גנץ נגרר אחרי ליברמן ולפיד וחזר להסית נגד החרדים ואף לצבוע אותם בשחור". עוד כתבו בתגובה: "הבחירות הפעם הן בין ממשלת שמאל בראשות גנץ בהשתתפות ליברמן ובתמיכת הרשימה המשותפת ובין ממשלה יהודית, ימנית בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה שתשמור על הצביון היהודי של ישראל".