11 ימים לבחירות, בנט מבהיר שלא יצטרף לממשלה עם כחול לבן: שר הביטחון ויו"ר ימינה מקשיח עמדות והדגיש הבוקר (חמישי) כי מפלגתו לא תהיה חלק מקואליציה בה תהיה חברה גם מפלגתו של גנץ. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"לא אצטרף לקואליציה עם כחול לבן", אמר בריאיון לכאן ב', "זו מפלגה אנטי-דתית ושמאלנית. ימינה לא תצטרף לממשלת שמאל אנטי-דתית של כחול לבן. ימינה תמליץ רק על נתניהו ותהיה שותפה רק בממשלה שהליכוד בראשות נתניהו יהיה חלק ממנה". 

הקמפיין החדש של מפלגת ימינה
הקמפיין החדש של ימינה: מתקפה על כחול לבן וחיבוק לנתניהו

בריאיון התייחס בנט גם למתיחות בדרום: "אני מאה ימים בתפקיד ויש פה בעיה של 20 שנה. אני לא מאמין בהסדרה. אם יהיה טרור חמאס יקבל מכות קשות, אם יהיה שקט - יהיה טוב". 

סקר החדשות 12: אין הכרעה בין הגושים  

אמש במהדורה המרכזית פרסמנו סקר חדש שערך מכון מדגם בראשות מנו גבע עבור חדשות 12 בשיתוף iPanel, שגם לפי התוצאות שלו לא מסתמנת הכרעה - ולאף צד אין בשלב זה יכולת להקים ממשלה.

מהנתונים עולה שמפלגתו של בני גנץ, כחול לבן, עדיין מובילה על הליכוד בשני מנדטים - וזוכה ל-35 מנדטים בסקר, הליכוד בראשות נתניהו זוכה ב-33 מנדטים: מדובר בנתון זהה לסקר שפורסם בשבוע שעבר.

הרשימה המשותפת שומרת על כוחה ונותרת המפלגה השלישית בגודלה בישראל עם 13 מנדטים. האיחוד בין העבודה, גשר ומרצ מניב 9 מנדטים. וש"ס ויהדות התורה עם 8 מנדטים כל אחת. ישראל ביתנו של ליברמן וימינה של בנט ושקד זוכות ל-7 מנדטים.

עוצמה יהודית של איתמר בן גביר לא עוברת גם הפעם את אחוז החסימה. בעוד בשבוע שעבר זכתה המפלגה ל-2.2% תמיכה, בסקר הנוכחי קיבלה 1.6% בלבד - כחצי מהרף הנדרש (3.25% מהקולות).

מהנתונים עולה שתמונת הגושים נותרת ללא שינוי: גוש הימין-חרדים מקבל 56 מנדטים לעומת 57 מנדטים לגוש המרכז-שמאל עם הרשימה המשותפת. ישראל ביתנו עדיין מהווה לשון מאזניים עם 7 מנדטים.  

לקריאת נתוני הסקר המלאים לחצו כאן