שבוע לסגירת הרשימות לכנסת: מימין ומשמאל נמשכים המגעים בניסיון להגיע לאיחודים ורשימה מוסכמת. הערב (שישי) פורסם ב"אולפן שישי" כי דווקא בליכוד צפויים שינויים: שר האוצר משה כחלון לא יהיה ברשימת המפלגה בבחירות הבאות – וצפוי לסיים את דרכו הפוליטית עם כינון ממשלה חדשה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

שר האוצר כחלון, שבסבב הבחירות הראשון במסגרת מפלגת "כולנו", בסבב הבחירות השני רץ בתוך רשימת הליכוד, לא יהיה בכנסת הבאה. לאחרונה הגיעו אליו נציגים מהליכוד כדי להכין את טפסי המועמדות לכנסת. הוא, ומועמד נוסף מהמקום ה-57 ברשימה הודיעו כי הם לא מעוניינים בכך.

המקום שהתפנה ברשימה מאפשר לליכוד לשדרג אחדים – ולהביא רכש מבחוץ. בליכוד יש מחשבות לשריין במקום ריאלי נציג לעולי אתיופיה. בליכוד הבינו שמנדט עד מנדט וחצי של עולי אתיופיה עזבו את הליכוד בבחירות האחרונות.

המצביעים הללו, ששמו במשך 30-35 שנה את הפתק "מחל", זעמו כתוצאה מאירועי סלמון טקה. הזעם שלהם התנקז לביקורת על השלטון ומשם למפלגה השולטת. רבים מהם עברו בסופו של דבר להצביע לכחול לבן – לה שני נציגים מהעדה ברשימה. כעת בליכוד מנסים להשיב אותם בחזרה, בניסיון להגיע ל-61 המנדטים המיוחלים לגוש.