האם בן גביר יזרוק קולות ימין לפח? נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טען בימים האחרונים כי יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר לו בשיחה סגורה שבכוונתו לרוץ עד הסוף - גם אם יידע שישרוף קולות. לפי אשל, בן גביר השיב בחיוב לשאלה אם יתמודד גם אם ידע בוודאות שאינו עובר את אחוז החסימה. בן גביר בתגובה: "בליכוד ממשיכים במסע השקרים ועושים הכל כדי לפגוע בנו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בשיחה סגורה בין השניים שאל נתן אשל את בן גביר: "האם תתמודד עד הסוף גם אם תדע בוודאות שאין סיכוי שתעבור את אחוז החסימה?". בן גביר השיב: "כן, אני רץ עד הסוף".

בשיחה עם חדשות 12 הכחיש בן גביר בתוקף את הטענה ואמר: "למרבה הצער, בליכוד ממשיכים במסע השקרים, ועושים הכל כדי לפגוע בעוצמה יהודית ולשתות את קולותיה והפעם הם גם מסלפים מתוך שיחה סגורה שנערכה בין בן גביר לאשל. חבל שבליכוד לא מפנימים שהדרך היחידה למנוע בחירות רביעיות היא ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית, ורק איתנו יהיה רוב 61 לממשלת ימין".

בשבועות האחרונים מנסה נתניהו לשכנע את בן גביר באמצעות הצעות שמעבירים לו מקורביו לפרוש מהמרוץ. בין היתר, כפי שפורסם ב"ידיעות אחרונות", הציעו בליכוד לבן גביר לקבל עזרה על מנת לעבור את אחוז החסימה ובתמורה בן גביר יתחייב שלא לרוץ בבחירות הבאות.