"אני גאה בהתארגנות של השולמנים": פחות מחודש לבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) סרטון חדש ובו הביע את הערכתו הרבה לבעלי העסקים הקטנים בישראל. עוד הבטיח נתניהו שימשיך לפעול למען העצמאים גם בעתיד ותקף בחריפות את יו"ר כחול לבן גנץ ואת יו"ר הסיעה בכנסת אני ניסנקורן: בדרך שלנו עולים מעלה, הם לא יעשו את זה עברונו.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"העסקים הקטנים הם השדרה היסודית של היוזמה הפרטית במדינת ישראל",אמר נתניהו בפתח דבריו. "אני מאמין ביוזמה פרטית. עשינו מהפכה, הבאתי עשרות רפורמות, מהורדת מסים, קיצוץ הבירוקרטיה, מהמקום האחרון כמעט ב-OECD  לפני 4 שנים למקום לא טוב באמצע. כי אני רוצה להיות בעשירייה הראשונה".

בהמשך הסרטון הודיע ראש הממשלה על מינויה של יועצת חדשה לענייני העסקים הקטנים והביע את תקוותו כי יחד יצליחו להשלים את המהפכה: "אני שמח שצופיה נכון באה היום כיועצת שלי לעסקים קטנים כדי להשלים את המהפכה, בראש ובראשונה להעביר את מה שהכנו, את חוק רישוי העסקים, זה דבר חשוב ביותר. יהיה לנו עוד הרבה דברים לעשות יחד".

"ומי לא יעשה את זה עבורנו?", המשיך נתניהו תוך כדי שהוא מותח ביקורת חריפה על ירביו הפוליטיים בכחול לבן. "הם הולכים למנות את ניסנקורן יו"ר ההסתדרות כשר האוצר, אבוי ליוזמה הפרטית, לא בדרך הזאת. בדרך שלנו עולים מעלה מעלה".