כשעזבנו אותם בפעם הקדמת באפריל לא תיארנו לעצמנו שנחזור לכאן כל כך מהר. בבחירות 2015 היו כאן בעיקר מתלבטים, ואנחנו הבאנו להם את המועמד עד הבית – כדי לעזור להם להחליט. 4 שנים אחרי, בחירות 2019, הם כבר פחות התלבטו אבל עדיין היו עמוק בתוך העניינים. כמעט שנה חלפה מאז, ואחרי שני סבבים ללא הכרעה חזרנו לסכם איתם קמפיין בחירות שלא נגמר ולהבין מה השפיע עליהם, מה הם חושבים על המועמדים והאם יצאו להצביע? פורום המתלבטים של "חדשות סוף שבוע".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

המתלבטים מספרים שמערכת הבחירות האחרונה העסיקה אותם, אבל ממש לא באותה צורה: "את אף אחד זה כבר לא מעניין, התוצאה אותה תוצאה. זה מאשים את זה, ההוא מאשים את ההוא ובסוף מי שסובל זה אנחנו". אחר סיכם: "כולם מיואשים, מערכת הבחירות הזאת נשענת על מי מיואש פחות".

"המתלבטים"- חידון הבחירות  (צילום: N12)
"המתלבטים"- חידון הבחירות | צילום: N12

נתניהו או גנץ? גם שם, הדעות איך לא – חלוקות. "ביבי כל הזמן מוכיח מחדש את היכולות הדיפלומטיות שלו בעולם", אמרה חגית סולטן, שמתכוונת להצביע לליכוד. זיווית פייגר שמתכוונת להצביע כחול לבן לא מסכימה: "אני רואה אותו רק כאחד שמתעסק בעצמו, שום דבר מבחינת פוליטיקה".

"המתלבטים"- חידון הבחירות  (צילום: N12)
כבר לא כל כך מתלבטים. בחירות 2020 | צילום: N12

על הישיבה של גנץ עם נתניהו למרות כתבי האישום, אמרה אורלי פרחן שמתכוונת להצביע לליכוד כי "אם כחול לבן היו גברים, היו אומרים שיש חוק ואנחנו מכבדים אותו. יושבים ביחד, ולא צועקים 'אנחנו לא יושבים איתו, יש לו תיקים'". יקי פינטו שמתכוון להצביע כחול לבן ענה בתגובה: "אם ביבי היה גבר הוא היה נאה דורש נאה מקיים, כמו שדיבר על אולמרט בזמנו; מה קרה פתאום? אותו דבר תגיד על עצמך".