יו"ר ישראל ביתנו חשף הערב (שבת) בריאיון באולפן "פגוש את העיתונות" כי נתניהו שלח את ראש המוסד לקטאר כדי להתחנן שיעבירו כסף לחמאס‎. עוד טען ליברמן שנתניהו "לא רץ בבחירות האלו להרכיב את הממשלה, הוא רץ לסגור עסקת טיעון".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"עד ה-17 במרץ הפרקליטות יכולה לשנות את כתב האישום כפי שהיא רוצה בלי להזדקק לבית משפט, ומה-17 למרץ כל הסיפור המשפטי של נתניהו עובר למגרש של בית משפט והוא לא ייקח סיכון", אמר ליברמן. "נתניהו רוצה לסיים את הקמפיין שזה ישפר את הסיכויים לסגור את העניינים המשפטיים". 

ליברמן המשיך: "אם הוא (נתניהו) יגיע ל-61 מנדטים הוא יחוקק פסקת התגברות. אני חושב שנתניהו תרם את תרומתו, והוא חייב לסיים ולפרוש, אמרתי את זה יותר מפעם אחת". כשנשאל יו"ר ישראל ביתנו אם ימליץ על גנץ אמר שגנץ "הוא בחור טוב, והיחידי שמסוגל להתמודד מול נתניהו זה ליברמן".

ליברמן: נתניהו שלח את ראש המוסד לקטאר כדי להתחנן שיעבירו כסף לחמאס‎

ליברמן הוסיף לתקוף את נתניהו גם בעניין ההתנהלות מול חמאס. "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום בשליחות נתניהו והם מתחננים לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ", אמר ליברמן.

"גם מצרים וגם הקטארים זועמים על חמאס והתכוונו לנתק כל קשר איתם", הוסיף. "פתאום נתניהו מופיע בתור סנגירו של חמאס כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. זו מדיניות כניעה לטרור. בשנה האחרונה ב-2019 חמאס שיגר 1500 רקטות לעבר ישראל. 4 אזרחים נהרגו, יש פה פנייה לטרור ותשלומי פרוטקשן".

על רקע הפרסומים הללו, לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין השבוי בידי חמאס בעזה, פנו הערב לתא"ל אבי בלוט, מזכיר הצבאי של ראש הממשלה נתניהו, ולמתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, בדרישה לקיים פגישה דחופה עם ראש הממשלה נתניהו.

ממשפחת גולדין נמסר: "נתניהו התחייב ציבורית ואישית שלא תהיה הסדרה מבלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים הערב מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות להחזיר הביתה את הדר, אורון, אברה והישאם. על רקע הפרסומים הללו, ועל רקע ההרחבה של ההטבות הניתנות לחמאס והפרת ההתחייבות, אנו דורשים לפגוש את נתניהו".