בזמן שאזרחים רבים יילכו לקלפיות בפעם השלישית תוך פחות משנה, לא מעט ישראלים בחרו להמיר את כרטיס הבוחר שלהם בכרטיס טיסה: למרות המחירים הזולים, 50 אלף נוסעים בלבד יעברו מחר בנתב"ג - מספר נמוך בהשוואה לבחירות קודמות - וככל הנראה שזה קורה עקב איום הקורונה המתפשט. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עבור רבים, יום הבחירות הוא יום חופש: במועד הבחירות הראשוןף ב-9 באפריל 2019, עברו בבן גוריון 65 אלף איש. חמישה חודשים לאחר מכן, במועד הבחירות השני ב-17 בספטמבר, עברו בנמל התעופה 75 אלף נוסעים. כעת, מספר הנוסעים פחת משמעותית - ייתכן שבגלל הבהלה העולמית עקב התפשטות נגיף הקורונה.

הדר ושני לא חיכו ליום הבחירות וסגרו חופשה ליוון, מהסופ"ש האחרון - ועד ליום הבחירות עצמו. הם מספרים שמבחינתם מדובר במקסימום חופש במינימום הפסד של ימי עבודה: "ביום חופש אחד שלקחנו בראשון, הרווחנו גם את שישי, גם את שבת - וגם את שני. הקאץ' הוא שאם יהיה עיכוב בטיסה ביום שני, אנחנו עלולים לפספס את הבחירות".

בניגוד לטסים לחו"ל, יש ישראלים שחוזרים במיוחד ארצה ביום הבחירות כדי לממש את זכותם הדמוקרטית. זוג ישראלים שעשו רילוקיישן ללונדון סיפרו מדוע הם חוזרים כל פעם להצביע: "אנחנו מתכוונים לחזור לישראל ובגלל הסיבה הזו אנחנו רוצים להיות חלק ממי שמשפיע על מה שקורה במדינה הזאת ולאן היא הולכת".