ימינה נגד כחול לבן - ולהפך: חברת הכנסת איילת שקד תוקפת היום (שני) את ראשי כחול לבן, לאחר שמנהיגי המפלגה נטשו מוקדם יותר היום נאום של שר הביטחון בנט במליאת הכנסת. בריאיון לעודד בן עמי אמרה שקד: "הם פשוט ברחו. בנט הגיע למליאה לדיון שאנשי כחול בעצמם זימנו כדי לתת תשובות. כשלא יכלו להתמודד מולו - הם הלכו. מדובר בביזוי מעמד הכנסת", טענה שקד.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עוד אמרה חברת הכנסת מטעם מפלגת ימינה: "אנחנו חוטפים כל הזמן גם מכחול לבן וגם מנתניהו והליכוד מסיבה פשוטה - רוצים אותנו קטנים ולא משמעותיים". שקד טענה: "רוצים שנחזור לימים שהיינו קטנים. זה היה נוח - עם תיק בודד, בלי שנאתגר אותם. הרי אנחנו מקשים על המפלגות עם ההתנגדות שלנו למדינה פלסטינית. זה לא נוח למפלגות הגדולות".

שרת המשפטים לשעבר גם תקפה את ההחלטה להכשיר את חברת הכנסת היבא יזבק מהרשימה המשותפת: "יזבק תומכת מוצהרת בטרוריסטים ולכן מקומה הוא לא בכנסת ישראל. בית המשפט צריך לקיים את האכיפה גם כלפי יהודים וגם כלפי ערבים – לא יכול להיות שהאכיפה היא סלקטיבית".

"שווה להזכיר ששני השופטים שאני הובלתי את הבחירה שלהם היו במחנה השמרני ותמכו בפסילה - והשופטים שציפי לבני בחרה ליברליים והתנגדו לפסילה", אמרה שקד. "לכל שופט יש תפיסת עולם וסט ערכים ופעלתי כדי להגדיל את המחנה השמרני".