80 יום לבחירות נוספות - ובכחול לבן שואפים לשמר את נתוני הפתיחה: יומיים מאז פוזרה הכנסת ה-22 אחרי כמה חודשים בלבד, וישראל שוב בדרך לבחירות בשיאו של כאוס פוליטי שנראה שאין לו פתרון. אלא שבכחול לבן יש סיבה לאופטימיות לקראת יום הבוחר ב-2 במארס: אם רק יצליחו לשמר את נתוני הפתיחה המצוינים שלהם. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות  

בכחול לבן יוצאים לסבב הבחירות השלישי עם הישג משמעותי: גנץ הצליח למצב את עצמו כמועמד ראוי לראשות הממשלה - בסקרים הוא בשוויון עם נתניהו במדד ההתאמה לתפקיד - והאתגר שלהם יהיה לשמר את המספרים האלה. 

בנימין נתניהו ובני גנץ (עיבוד: יונתן זינדל, פלאש/90 )
אחוזי התאמה זהים לראשות הממשלה. נתניהו וגנץ | עיבוד: יונתן זינדל, פלאש/90

בנוסף, ההודעה של לפיד שיוותר על הרוטציה בתפקיד ראש הממשלה אמורה לחזק את המפלגה ולמעשה "מוציאה את האוויר" מקמפיין נגדי של הליכוד. 

החרדים יעזבו את בלוק הימין ויבואו לחיקו של גנץ? 

במפלגה יעבדו בשני מישורים בקמפיין הבחירות הנוכחי: האחד - להוביל להכרעה אלקטורלית, כשברור שהמטרה היא להגיע ל-61 מנדטים לגוש המרכז-שמאל. השני - משא ומתן שהחל כבר ביום פיזור הכנסת, בניסיון לשבור את הבלוק.

בכחול לבן יקפידו להיזהר בכבודם של החרדים ולא לתקוף אותם, זאת מתוך ניסיון לפייס את אריה דרעי, לנתקו מבלוק הימין - ולשלבו בממשלה שיקימו. 

בנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ (צילום: הדס פרוש פלאש 90, פלאש/90 )
יעבור לצד של גנץ וכחול לבן? דרעי | צילום: הדס פרוש פלאש 90, פלאש/90

צעדי התייעלות נוספים שיבצעו במפלגה הוא רענון קל של הרשימה: במפלגה זכו לביקורת על כך שאין מספיק נשים בצמרת הרשימה - ולכן צפויים לשבץ שם אישה. בנוסף, מבקשים בכחול לבן לפנות גם לקהל ימני ודתי-לאומי, וישבצו במקום בולט ברשימה גם דמות דתית-לאומית.