סער הגיש רשמית את מועמדותו להנהגת הליכוד: ח"כ גדעון סער הגיש היום (רביעי) באופן רשמי את מסמכי ההתמודדות שלו לראשות המפלגה, 8 ימים לפני ההתמודדות שצפויה להיערך בינו לבין ראש הממשלה ויו"ר הליכוד המכהן נתניהו. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"הגענו לכאן למצודת זאב להגיש את החתימות הנדרשות על פי חוקת הליכוד", אמר סער, "למען האמת הגענו עם יותר חתימות, כמעט כפול ממה שנדרש, ובעצם אנחנו נגיש אותן למנהלת בעוד שעה קלה". 

עוד הוסיף סער: "לצערנו יש בימים האחרונים מספר בעיות שנוגעות לתקינות הבחירות: גריעה של אלפי חברים מספר הבוחרים בשבועיים האחרונים ואנחנו בודקים את זה, וגם הפרת סיכום שהושג באמצעות יו"ר המרכז ח"כ חיים כץ לפיו כל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל קלפי, ולא רק בקלפי בסניף הקרוב לביתו". 

גדעון סער (צילום: החדשות12)
ההתמודדות מול נתניהו - בחמישי הבא | צילום: החדשות12

"מכיוון שהבחירות נופלות ביום חופש, יש לזה חשיבות יתרה", הסביר סער, "אנשים נופשים ברחבי הארץ ובפועל תישלל אפשרות הבחירה מרבבות של חברי הליכוד. אנחנו נמשיך לפעול ולהיאבק למען קיום בחירות הוגנות ודמוקרטיות". 

הח"כ הסביר מדוע חשוב לבחור בו ולא בנתניהו: "ביסודו של דבר, הבחירה היא פשוטה וברורה מאוד: בחירה בנתניהו בתנאים הקיימים היא בחירה ביו"ר האופוזיציה, בחירה בי היא בחירה בשלטון הליכוד, ביכולת להקים ממשלה - ממשלת ליכוד, חזקה ויציבה - ולאחד את העם".