"החלטה לא קלה": מאז שהודיעה אתמול על תמיכה בגדעון סער לתפקיד יו"ר הליכוד, ח"כ שרן השכל נחשפה לתגובות נאצה ברשת - אלא שהן לא מרגשות אותה. בריאיון למהדורה ראשונה, סיפרה ח"כ השכל על הרגע שבו הודיעה לראש הממשלה ויו"ר הליכוד המכהן נתניהו על החלטתה לתמוך ביריבו המושבע במפלגה בפריימריז. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"זה לא היה קל, זו הייתה החלטה לא פשוטה בשבילי", אמרה הח"כית, "אבל אני שמה את טובת המדינה והאזרחים, את טובת התנועה ואת האידיאולוגיה שבשמה נכנסתי לכנסת ושבגללה הצביעו לי בתחום הכלכלי וחירויות הפרט לפני הכל". 

"נתניהו ייזכר כאחד המנהיגים הגדולים שהיו פה במדינה אבל הסיבה שאני תומכת בסער היא פשוטה מאוד – משום ששתי מערכות בחירות לא הצלחנו להרכיב ממשלה וסער יכול להרכיב אותה ולהמשיך את הובלת הימין והליכוד - והסיבה השנייה היא אידיאלוגית: שנינו רואים חשיבות הקידום האידיאולוגיה הליברלית: יישוב הארץ והחלת ריבונות. ב-4 השנים האחרונות היו לי חיכוכים עם ראש הממשלה בתחומים האלה". 

ח"כ השכל נשאלה איך היא יכולה לתמוך בסער, כשלפי הסקרים הוא מביא פחות מנדטים לליכוד - מה שמעמיד אותה בסכנה מוחשית לא להיכנס לכנסת הבאה: "אני אכנס וננצח בבחירות. מהפריימריז רק נצא מחוזקים כתנועה דמוקרטית. אם לא אכנס וזה המחיר כדי שהליכוד ימשיך להוביל מדיניות ימנית בתחום הביטחוני המדיני והכלכלי, אני מוכנה לשלם אותו". 

"הקולות שאני שומעת והאיומים לא מפחידים אותי ולא מרתיעים אותי. ההחלטה שלי היא אידיאולוגית, שמתי בצד את המחירים הפוליטיים שאני עלולה לשלם. ישבתי וחשבתי מה טובת המדינה ומה טובת התנועה ואיך אני יכולה לקדם את האידיאולוגיה שלי בדרך הכי טובה".