ראש הממשלה נתניהו לא נשאר אדיש לביקורת שהטיח יו"ר בני גנץ בבחירה המחודשת בו להובלת הליכוד. "לבני גנץ אין שום מענה ענייני להישגים האדירים שראש הממשלה הביא ומביא למדינת ישראל", נמסר מסביבתו.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"כמה צבוע שמי שמתנהלת נגדו חקירה על שלקח ללא מכרז 50 מיליון שקלים  מכספי המדינה עבור החברה הכושלת שלו – 'המימד החמישי' – שמתוכם שלשל לכיסו ארבעה מיליון שקלים, מטיף על ניקיון כפיים", נמסר עוד. "מזלו של גנץ שהוא מאותרג על ידי התקשורת ששומרת עליו". בכך מתייחס נתניהו לבדיקה עליה הורה היועץ המשפטי בנוגע להתקשרות החברה והמשטרה

מוקדם יותר אמר גנץ כי "את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו, שמוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות". לדבריו, "התנועה של ז'בוטינסקי ובגין, שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל".

"הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה ל'מפלגת נתניהו'  ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי", אמר עוד. "מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות".

ראש הממשלה זכה בבחירות המקדימות על הנהגת הליכוד ברוב מוחץ של 72.5% לעומת 27.5% בלבד שהצביעו לגדעון סער, שקרא עליו תיגר. בבחירות הצביעו 48% בלבד ממתפקדי הליכוד.