הבעל מתמודד, אשתו לוקחת חופשה: מגישת הטלוויזיה גאולה אבן, רעייתו של ח"כ גדעון סער, הודיעה הערב (חמישי) שבכוונתה לצאת לחופשה בת שבועיים מהגשת התוכנית "גאולה ולונדון" בכאן 11, עקב התמודדותו של בעלה בפריימריז לראשות הליכוד. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

‏"צופי היקרים, לאחר התוכני שתשודר הערב אצא לחופשה בת שבועיים", צייצה אבן בחשבון הטוויטר שלה. "במהלך תקופה זו (להלן: תקופת הפריימריז) אהיה עם בעלי האהוב, המתמודד על ראשות הליכוד. לונדון ייהנה מהעדרותי מהאולפן. נתראה בשטח!".

 

 

לפני שנה, הודיעה אבן על פרישתה מהגשת המהדורה המרכזית של הערוץ לאחר התפזרות הכנסת ה-20 וההליכה לבחירות (הראשונות לשנת 2019, שנערכו בחודש אפריל) בהן התמודד בעלה על מקום ברשימת הליכוד לכנסת.  

סער הודיע היום על כנס פתיחת קמפיין הפריימריז שלו לראשות הליכוד, שצפוי להיערך ביום שני הקרוב, 16 בדצמבר, שייערך באור יהודה תחת הסיסמה "יחד ננצח!". 

מוקדם יותר הערב, מרכז הליכוד אישר את קיום הפריימריז בעוד שבועיים בדיוק, ב-26 בדצמבר. "ראש הממשלה נתניהו הנחה את חבר הכנסת ביטן שלא לקדם את היוזמה שלו לביטול הפריימריז", נמסר מוקדם יותר ממטה הפריימריז של הליכוד. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית וחבריה יחליטו מי ינהיג אותה. ראש הממשלה נתניהו בטוח שיזכה באמונם הסוחף".