ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שישי) כנס סגור במעונו שברחוב בלפור בירושלים, ובו השיק את קמפיין הבחירות שלו בהתמודדות על ראשות הליכוד. פעילים רבים וראשי רשויות שהגיעו למקום קיבלו את נתניהו בקריאות "ביבי מלך ישראל".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

הבוקר פרסם נתניהו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו קרא לחברי הליכוד לתמוך בו: "לליכוד נבחרת מצוינת, וכיאה למפלגה הדמוקרטית הגדולה במדינה אתמודד בימים הקרובים על ראשות הליכוד על מנת לקבל את אמונכם להמשיך להוביל את ישראל גם בשנים הקרובות".

ח"כ גדעון סער (צילום: החדשות 12, החדשות12)
מתמודד לראשות הליכוד, ח"כ גדעון סער | צילום: החדשות 12, החדשות12

"עשיתי כל שביכולתי כדי להימנע מבחירות נוספות ומיותרות אך כעת חייבים להגיע להכרעה ברורה", הוסיף נתניהו. "קחו נשימה עמוקה, החודשים הקרובים יהיו מאתגרים אבל המטרה אפשרית: ניצחון הליכוד, ניצחון מחנה הימין. זה בידיים שלנו, זו העת להתלכד".

הבחירות הקרובות לראשות הליכוד, שיתקיימו ב-26 בדצמבר, יהיו הראשונות מאז אלה שהתקיימו בסוף שנת 2014 - אז ניצח נתניהו את דני דנון ברוב גדול. אחרי הבחירות לכנסת ב-2015 החליט נתניהו להקדים את הפריימריז ולהבטיח את הנהגתו גם בבחירות לכנסת ה-21, אך מכיוון שאף אחד לא הציב מועמדות מולו הבחירות המקדימות בוטלו ונקבע כי הוא ימשיך לכהן כיו"ר המפלגה גם בבחירות לכנסת ה-22.

בנימין נתניהו, הליכוד, בחירות, פריימריז
כנס התמיכה בנתניהו לקראת הפריימריז בליכוד, היום בירושלים

הפעם יתמודד מול נתניהו חבר הכנסת גדעון סער, שזכה עד כה להבעת תמיכה מחברי הכנסת יואב קיש ומיכל שיר, ואתמו דווח כי גם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שוקל לתמוך בסער לראשות הליכוד. ח"כ דוד ביטן, תומכו של נתניהו, פעל לביטול הבחירות לראשות המפלגה, אולם ראש הממשלה ביקש ממנו לסגת מהיוזמה.

במקביל, ח"כ שרן השכל כתבה אתמול בחשבון הטוויטר שלה כי גורמים במפלגה מאיימים עליה במטרה להשפיע על ההחלטה במי תתמוך בפריימריז. "זה לא מזיז לי את קצה הזרת", הגיבה על כך. "אקבל החלטה לפי מה שטוב למדינה".