"להיות בת למשפחת בנאי זה כמו עשרה טון זהב": נוגה בנאי משיקה EP בכורה
בתו של מאיר בנאי ז"ל מוציאה מיני-אלבום ראשון עם חמישה שירים מקוריים שכתבה והלחינה. בפרויקט משתתפים אביתר בנאי, שמואל בנאי ודודו טסה. האזינו


נוגה בנאי, בתו של מאיר בנאי ז"ל, משיקה הבוקר (חמישי) EP בכורה הכולל חמישה שירים מקוריים שכתבה והלחינה.
בנאי משתפת כי המוזיקה הפכה עבורה למקום מפלט אחרי מותו של אביה לפני קרוב לעשור. "יצירה ואמנות תמיד היו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי", היא מספרת. "לפני קרוב לעשור אבא שלי, שחי ונשם מוזיקה, נפטר. בשבילי זה היה קצת סוף העולם. המוזיקה הייתה בשבילי עוגן שלא מצאתי בשום מקום אחר באותה תקופה. מקום לכאוב, לכעוס, להתבטא בלי לחשוב על השלכות, להתגעגע, לא להיות לבד, להרגיש חזקה בתוך מקום מאוד חלש".

מי שליוו אותה בדרך לפרויקט הם בני משפחתה ויוצרים בולטים נוספים, בהם אביתר בנאי, שהפיק יחד עם תמיר מוסקט שניים מהשירים, בן דודה שמואל בנאי (בנו של אביתר), וכן דודו טסה. כולם גם השתתפו בנגינה ובקולות. "להיות בת למשפחת בנאי זה כמו עשרה טון זהב", אומרת נוגה. "זו ברכה שמגיעה עם משקל. לא בוערת בי קריירה מוזיקלית, אבל בוער בי מקום שמחפש ביטוי, כנות, פגיעוּת, שינוי, גבולות, תנועה".
