"מצב ממ"ד" של N12 זכה בפרס ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי
הפיצ'ר שאפשר לצפות בשידורי החדשות בתנאי קליטה לקויים, בזמן שמאות אלפי תושבים שהו בממ"ד בזמן המלחמה עם איראן, זכה בפרס ועדת החדשות של איגוד השיווק הישראלי • בוועדה נימקו: "מהלך שנולד מצורך אמיתי של הקהל, ושפתר אותו ברגישות ותוך מענה לצרכים. ההשקה נעשתה ברגישות רבה, ללא ניצול המצב לצרכים פרסומיים"

"מצב ממ"ד" של N12, הפיצ'ר שאפשר לצפות בשידורי החדשות בתנאי קליטה לקויים, זכה היום (ראשון) בפרס ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי.
במהלך המלחמה בין ישראל לאיראן, בזמן שמאות אלפי אזרחים בילו שעות במרחבי מוגנים, רבים מהם עם קליטה אינטרנטית לקויה, N12 השיק את "מצב ממ"ד". הפרס שמחולק מדי רבעון, מוענק למהלכים שיווקיים יוצאי דופן שמביאים לידי ביטוי חשיבה חדשנית, אומץ יצירתי ותוצאות מוכחות.

"ההשקה נעשתה ברגישות רבה, ללא ניצול המצב לצרכים פרסומיים. היא קודמה בעיקר בערוצי החדשות, בדיגיטל ובאפליקציה, במינון מדוד, שמכבד את המציאות", נכתב. בוועדה נימקו: "זהו מהלך שנולד מצורך אמיתי של הקהל, ושפתר אותו ברגישות ותוך מענה לצרכים. כפי שמראה מחקר שנערך לאחר המלחמה, 'מצב ממ"ד', הצליח להפוך את N12 למקור מידע ראשון בזמן אזעקות ושהייה במרחב מוגן. החידוש אינו בטכנולוגיה בלבד, אלא בהבנה עמוקה של ההתנהגות הישראלית במצבי חירום".