"אספרסו מקיאטו" נמכר לפרסומת של דיסקונט ברבע מיליון שקל
תתכוננו, כי זה ייתקע לכם בראש שוב: "אספרסו מקיאטו", השיר של המתמודד האסטוני באירוויזיון 2025 נמכר לפרסומת של בנק דיסקונט - ול-mako נודע כי הזמר טומי קאש הרוויח מעסקה זו כ-250 אלף שקל

פרסום ראשון: טומי קאש, הראפר והזמר האסטוני, מכר את להיט האירוויזיון שלו "אספרסו מקיאטו" לבנק דיסקונט במאות אלפי שקלים - כך נודע ל-mako. בימים האחרונים, השיר מככב בגרסה עברית בפרסומת של דיסקונט כחלק מהקמפיין החדש עם הפרזנטורית רותם סלע. לטובת הקמפיין, שעוסק בהטבות לעצמאיים, משרד הפרסום אדלר חומסקי פעל כדי לרכוש את הזכויות לשיר של קאש - ו"אספרסו מקיאטו" נמכר לשימוש בפרסומת בסכום של רבע מיליון שקל.
קאש סיים במקום השלישי באירוויזיון 2025 עם "אספרסו מקיאטו" (המקורי, כמובן - לא הגרסה של דיסקונט), אבל למרות שלא הגיע למקום הראשון מדובר כנראה בלהיט הכי גדול מהתחרות האחרונה. New Day Will Rise של יובל רפאל הגיע למקום השני, ומעליו Wasted Love של jj האוסטרי במקום הראשון - אבל השיר שהושמע הכי הרבה, בפועל, חודשים אחרי תום התחרות, היה אספרסו מקיאטו, שנשאר שבועות ארוכים גם במצעד המוזיקה הרשמי של ישראל, הרבה אחרי שהתחרות הגיעה לסיומה.
