N12
פרסומת

בשווי מיליונים: הקרב על שלישיית "מה קשור"

בצל הצלחת "לשחרר את שולי סאן" בקופות, מספר חברות נאבקות בימים אלה על חוזה עם חברי "מה קשור" להובלת קמפיין מסחרי עבורן. ל-mako נודע כי תג המחיר של השלושה עומד על כ-5 מיליון שקל

גיל משעלי
פורסם: | עודכן:
שלישיית "מה קשור"
שלישיית "מה קשור" | צילום: חדשות 12
הקישור הועתק

פרסום ראשון: ההצלחה של הסרט "לשחרר את שולי סאן", שכבר מכר למעלה ממיליון כרטיסים, עושה את שלה - ול-mako נודע כי בימים אלה מספר חברות נלחמות על חברי שלישיית "מה קשור" במטרה שיובילו קמפיין מסחרי עבורן. לפי גורמים בענף הפרסום, בין החברות שמתחרות על ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף נמנות חברות נדל"ן וכן אחד הבנקים הגדולים בישראל.

לפי אותם גורמים, תג המחיר של חברי השלישייה עומד על אזור 4.7 מיליון שקל - וקמפיין בהובלתם נחשב לנחשק גם בעקבות סקרים שנערכו בעניין. כיום, עד שימוצו המגעים מול החברות השונות, מובילים השלושה קמפיינים בנפרד - ברוך ליבואנית רכב, מיכאלשווילי לפריגת וישראלוף לתנובה.