מותג המזון יכין עלה השבוע בקמפיין מיתוגי חדש והצליח לרתום לטובתו את לא אחר מאשר נשיא המדינה לשעבר, ראובן ריבלין. 

הנשיא העשירי של מדינת ישראל אומנם לא מצולם, אבל קולו המזוהה מלווה את הפרסומת, שנהגתה על ידי משרד הפרסום "הקרקס". בהודעת יחסי הציבור שנשלחה לתקשורת, נכתב: "בצביון קולו הייחודי והאהוב, כבוד הנשיא לשעבר מלווה עם המון רגש את התיאורים המיוחדים לסרטים שצולמו בארץ ובניגונו העמוק והמרגש חותם במסר: יכין, הרבה יותר מירקות". 

על פי הערכות בכירים בתחום הקריינות והפרסום, ריבלין, קיבל בין 50 ל-100 אלף ש"ח על השימוש בקולו והפיכתו לפרזנטור הנוכחי של החברה. הנשיא לשעבר הודיע כי את הכנסותיו מהקמפיין הוא מתכנן לתרום לעמותות וארגונים חברתיים במדינה, בדגש על חקלאות ישראלית. 

גורמים בהפקת הקמפיין מספרים כי העבודה עליו החלה עוד לפני 7 באוקטובר. עוד טוענים כי תחילה התלבט ריבלין האם לקחת חלק ביצירה הפרסומית. "הוא התלבט גם כי הוא היה מאוד עסוק בלייצג את ישראל בעולם בחצי השנה האחרונה. כשהזמן עבר אפשר היה לדבר על זה. הוא האיש הכי נכון, הכי ישראלי. הוא מאחד ולא מפלג".