N12
פרסומת

המון קלאס: כללית קנתה את הזכויות לאפס מאמץ בחצי מיליון שקל

בלעדי: רגע לפני ש"שבעה ירחים", האלבום של הצמד המצליח בישראל סטטיק ובן אל, סוגר שנה, השניים עושים ממנו וואחד אקזיט: גורמים בתעשיית הפרסום חושפים היום בפני mako מוזיקה שקופת החולים הגדולה בארץ שילמה על הלהיט "אפס מאמץ" מאות אלפי שקלים בשביל להשתמש בו בקמפיין החדש שלה

גיל משעלי
פורסם: | עודכן:
סטטיק ובן אל - בלה
השיר החדש "בלה" של סטטיק ובן אל | צילום: משה נחומוביץ, יח"צ
הקישור הועתק

אם הטלוויזיה שלכם מחוברת לערוצים הגדולים, כנראה נתקלתם כבר בפרסומת החדשה של קופת חולים כללית, כמעט בכל מקבץ פרסומות. לטובת מי שלא נתקל עדיין, נספר שהשיר שבמרכז הפרסומת הוא לא אחר מאשר "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל עם נטע ברזילי, שעד לא מזמן חרך את המצעדים והפלייליסטים בישראל.

ל-mako מוזיקה נודע כי בחודשים האחרונים כמה חברות מובילות במשק פנו לאנשיהם של הצמד במטרה לרכוש את הזכויות לשימוש בשיר לקמפיינים שונים, ביניהם גם מותגי ניקיון והסרת כתמים תחת הכותרת "הסרת כתמים באפס מאמץ". לפניות האלה השניים סירבו, עד שהגיעה קופת החולים כללית, שנחשבת למובילה בישראל ומשדרת את הרצינות שצמד הפופ ואנשיו רצו לשדר, והזכויות לשימוש בשיר נמכרו.

לפי גורמים בתעשיית הפרסום, כללית שילמה לכותבי השיר, סטטיק, ג'ורדי, נטע ברזילי, יסמין מועלם ואבשלום אריאל, כ- 500 אלף שקל על השימוש בלהיט הענק שיצרו.

נזכיר כי השיר המדובר יצא כחלק מהאלבום "שבעה ירחים" של הצמד בשנה שעברה, בו הם אירחו אמנים כמו רמי קלינשטיין, ליאור נרקיס, אגם בוחבוט ורן דנקר, אבל אפס מאמץ בלט מעל כולם. נכון לעכשיו הוא צבר יותר מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב.