השם "דמון סלייר" או "קוטל השדים", כנראה לא אומר לכם כלום, אבל הוא למעשה סרט האנימה המצליח בכל הזמנים. אחרי שהגיע לראש הטבלאות ביפן ובסין, החליטו ברשת "יס פלאנט" להביא אותו ארצה. אלא שגם הם לא צפו את ההיקף - יותר מ-90% מהכרטיסים להקרנות ביום חמישי כבר נמכרו. ליעד קרימברג, סמנכ"לית השיווק של "יס פלאנט" מבהירה שהם חקרו את הנושא ובדקו כדאיות אבל "אפילו אנחנו הופתענו מההיענות ומקצב הקנייה הגבוה". על פי הרשת, שום סרט שהם הקרינו בעבר לא השתווה לקצב הקנייה הנוכחי, למעט סרט אחד - הקרנת המופע של הלהקה הקוריאנית BTS.

BTS3 (צילום: gettyimages)
שום סרט לא השתווה לקצב הקנייה הנוכחי, למעט הקרנת המופע של BTS | צילום: gettyimages

בתיאור הסרט נכתב כי "לאחר שמשפחתו נרצחה באכזריות ואחותו הפכה לשד, החל מסעו של טנג'ירו קמאדו כקוטל שדים. טנג'ירו וחבריו יוצאים למשימה חדשה על סיפונה של רכבת מוגן, בדרך לייאוש". הסרט מבוסס על סדרה באותו השם שמבוססת גם היא על קומיקס, שהוא העשירי הנמכר ביותר בעולם. אופיר, שלוקחת חלק בקהילת אמא"י (ארגון אנימה מנגה ישראל), מנסה להסביר את ההתלהבות סביב הסרט: "עוד לפני האנימציה, הקומיקס מאוד הצליח כי הוא כתוב מצוין, הדמויות נהדרות והעלילה נהדרת. האנימציה עוד יותר הרימה לזה כי היא הייתה מדהימה".

הקהילה שאופיר חברה בה, כוללת סך הכל 3,000-4,000 איש והם האחראים על קניית הכרטיסים המאסיבית. "הרבה מאוד אנשים חיכו לראות אותו. הוא יצא בחו"ל כבר מזמן אז חלקנו כבר ראינו אותו בבית, אבל זה לא אותה חוויה כמו לראות בקולנוע. גם מי שלא מעריץ אדוק וראה את הסדרה רץ לקנות כרטיס".

הפוסטר הרשמי של הסרט "דימון סלייר" (צילום: yes planet)
תמונת הנושא של הסרט | צילום: yes planet

"אני רק מקווה שזה יבשר על הגעה של עוד סרטים לארץ", אומרת אופיר. "המטרה הכי גדולה של הארגון שלנו ושלי זה שיתחילו לקחת אנימה ברצינות. למרות שהוא נתפס כז'אנר לילדים, הוא ממש לא כזה. צריך לראות את הסרט כדי להבין שמדובר ביצירת מופת". המשאלה של אופיר עשויה להתגשם, קרימברג אופטימית בקשר להמשך האנימה בבתי הקולנוע בארץ: "כבר לסרט הנוכחי נפתחו עוד הקרנות ואנחנו בהחלט חושבים להביא עוד סרטים. ברגע שפתחנו את התחום וראינו שיש קהל בארץ, אין סיבה שלא".