יוטיוב ונטפליקס הן שתיים מפלטפורמות התוכן האינטרנטי הנפוצות ביותר בעולם, מה שאומר שאם יש תוכן שנחשב להיט בשתיהן - הרי שאין לו באמת גבולות. כזו היא הסדרה "קוקומלון" (CoComelon), שהצליחה השנה לצבור יותר מ-100 מיליארד צפיות ביוטיוב, סחפה יותר מ-100 מיליון מנויים אל הערוץ הרשמי שלה ביוטיוב והתמקמה במשך יותר מ-100 שבועות רצופים בראש טבלת הצפייה של נטפליקס בארה"ב.

הסיבה לכך שאולי לא שמעתם על הלהיט הענק הזה היא שמדובר בתוכנית מונפשת לגיל הרך, שמנסה ללמד ילדים כיצד להגות ולכתוב מילים בסיסיות, לבצע פעולות יומיומיות, ועל פי יוצריה היא משמשת כמודל לחיקוי עבור התנהגות חיובית עם תחושת התלהבות. הפרקים הקצרים יחסית של "קוקומלון" מתמקדים בנושאים אוניברסליים ושגרתיים כמו למשל אכילת ירקות, קשירת שרוכי הנעליים והכנה לפני ששוכבים לישון. היא מעוצבת בצבעים בהירים ונועזים ומלווה בשירים וביטויים קליטים (שנאמרים בה שוב ושוב), וכך היא למעשה מושכת ילדים בגילי 1-4 לשיר ולרקוד לצלילי בייבי ג'יי. ג'יי. ואחיו בזמן שהם לומדים אותיות, מספרים, קולות וקריאות של בעלי חיים, צבעים ועוד.

הסדרה הפכה ללהיט ענק ברחבי העולם בעיקר הודות לחברת ההפקה שלה, Moonbug Entertainment Ltd, שרכשה את הזכויות של התוכנית בחודש יולי האחרון ומאז דואגת להפיץ אותו במספר רחב של אפיקי צפייה. בהתאם, המותג של "קוקומלון" רק הלך וגדל - "המטרה שלנו היא פשוטה: לשמח ילדים ולהחכים אותם באמצעות כיף ותוכן שאפשר להתחבר אליו", אמר אחד המנהלים בחברה, "זו הייתה המשימה של המותג שלנו מאז שהוא נוצר, וזו הסיבה ש'קוקומלון' גדל בצורה אקספוננציאלית".

חברת המחקר Reelgood למעשה טוענת כי לפי נתונים שברשותה, "קוקומלון" היא לא רק סדרת הילדים הנצפית ביותר בנטפליקס בארה"ב, אלא הסדרה הנצפית ביותר בכלל, שלמעשה עוקפת להיטים מוכרים יותר כמו "המשרד", "גמביט המלכה", "טייגר קינג", ״אוזרק", "האהבה היא עיוורת" ושאר להיטים של ענקית הסטרימינג. ומעבר לזה, "קוקומלון" התרחבה והפכה לתעשייה של סחורה ממותגת, ובראשה קולקציית צעצועים המבוססת על תוכן ועיצוב הסדרה. "ג'יי. ג'יי. החברים והמשפחה שלו הם אור זורח עבור ילדים מאז שהמותג נוצר", אמר מנכ"ל החברה רנה רצ'טמן, "ובזמן שילדים בכל רחבי העולם רואים ב'קוקמלון' כתוכן שאפשר להתחבר אליו, אנחנו ממשיכים להגדיל את הסדרה. זו רק ההתחלה עבור המותג, בתוך ומחוץ למסך". והעובדה שההורים של הילדים האלה קונים להם צעצועים ממותגים - בטח לא מזיקה.