אתרי הבילוי עמוסים במיוחד בשעות אלה, בעיצומו של יום הבחירות ולאחר ששליש מבעלי זכות הבחירה כבר הגיעו לקלפיות. לא מעט מהפקקים בכבישים - מובילים אל הספארי.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

מזג האוויר החמים תרם לכך שאלפי בני אדם הגיעו למקום, בין היתר כדי להשתתף בעוד התמודדות דמוקרטית - בקרב בעלי החיים. בשעה זו התפרסמו תוצאות האמת המלאות שקובעות ללא ספק - פלי הנמר הוא מלך החיות הבלתי מעורער עם 690 קולות. עם זאת, הבהירו בספארי כי בקרב המבקרים במקום שהצביעו היום ולא דרך האינטרנט - יוסי הפיל דווקא היה הזוכה.

ולתוצאות האמת המלאות: פלי הנמר זכה כאמור ב-690 קולות, יוסי הפיל ב-666, קרן פלס הקרנפה 249, דינסה הג'ירפה 372, לוקאס הגורילה 498 וחתולי הביצות טל ואביעד ב-300 קולות.

הפנינג בחירות בספארי (צילום: ספארי)
הפנינג בחירות מסוג אחר | צילום: ספארי

בספארי גם ילדים הורשו להצביע, ולא לפוליטיקאים, אלא לבעלי החיים. המתמודדים שעמדו למבחן הציבור - יוסי הפיל, דניסה הג'ריפה, חתולי הביצות טל ואביעד, לוקס הגורילה, וקרן פלס הקרנפה.

כל אחד מבעלי החיים קיים תעמולת בחירות ולכולם הייתה עמדה בספארי שבה מסביר מדריך את המצע שלהם ומה הם יוכלו לתרום לציבור. חלק מציגים מצע מדיני מסעיר, וחלק מצע של חציר - יוסי הפיל הצהיר שהשחיתות יצאה לו מהאף, ולוקאס הגורילה אומר שהוא מנהיג חזק לספארי חזק. דוברת הספארי עצמה, שגית הורוביץ, הודתה כי היא תמכה בלוקאס "אני הצבעתי ללוקס הגורילה. הוא ללא ספק מועמד ראוי, הוא הגיע אלינו לפני חמש עשרה שנה וכבר יש לו עשרה גורים ברחבי העולם", היא הסבירה.

גייס את מרבית קולות הבוחרים - אבל רק בספ (צילום: ספארי)
גייס את מרבית קולות הבוחרים - אבל רק בספ | צילום: ספארי

בספארי מעריכים שבמהלך היום ביקרו במקום בין 7,000-8,000 מבקרים, נתון הגבוה בכמה אלפים מזה המוכר לאנשי הספארי בסופי השבוע. קופות המקום נסגרו כבר בשתיים ושלושים והמקום פתוח עד ארבע ושלושים.