מזל טוב למרב כהן מס' 9 במפלגת "התנועה" בראשות ציפי לבני שילדה הלילה את בתה הבכורה. בשיחה עם יואב לימור וסיון רהב מאיר בתוכנית הבוקר "יום חדש" סיפרה מרב "אני מרגישה טוב, הילדה מתוקה והלידה עברה בסדר. אני נרגשת, זה שילוב של התרגשות וכל כך הרבה אהבה שאני מרגישה עכשיו". לשאלה על האפשרות שלא תיכנס לכנסת לאור הסקרים מהשבוע שעבר ענתה "אני לא כל כך חושבת על זה עכשיו".

פאנל האגודה מירב כהן (צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של האגודה)
"היא היתה כמו נינג'ה, הסתובבה בכנסים בחודש התשיעי". מירב כהן | צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של האגודה
מי שליוותה את מרב לבית החולים הייתה ציפי לבני "רצה הגורל וזה תפס אותי בת"א ואני ירושלמית. ציפי עזרה לי לקבל החלטה איפה ללדת ובעיקר לא לנסוע לירושלים בה הייתי אמורה ללדת. היא לא עזבה אותי עד שהגעתי לבית החולים. היא הייתה אימהית ומדהימה". את זכותה הדמוקרטית היא תממש בבית החולים "אין לי ספק שאני אצביע". 

יובל אדמון בעלה של מרב, סיפר: "מרב היא ממש נינג'ה גם בחודש תשיעי היא הסתובבה בכל הארץ יום ולילה בכנסים וחוגי בית. גם אתמול בערב באמצע כנס פעילים בתל אביב היא התקשרה אליי ואמרה 'יובלי, ירדו לי המים. תגיע'. תכננו ללדת בירושלים, בסופו של דבר ילדנו באיכילוב ת"א. אני לא יודע אם הלידה הוקדמה בגלל לחץ של הימים האחרונים רגע לפני הבחירות, אבל אין לי ספק שהילדה מנסה להגיד לנו משהו". לשאלה האם שקלו לקרוא לתינוקת ציפורה ענה יובל "אנחנו שוקלים כל מיני שמות". 

מרב בת ה-30 נולדה וגדלה בירושלים, חברת מועצת העיר ירושלים מטעם תנועת "התעוררות" הייתה מעורבת במאבקים החילוניים-דתיים בעיר בהם המאבק לפתיחת חניון "קרתא" בשבת.