לאחר שהכריז השבוע כי הוא מצטרף לפוליטיקה ורץ ברשימה של מפלגת 'כלכלה', הגיע יוסי בובליל להתארח בתכניתו החדשה של אלירז שדה 'הדיבור'. לצדו של בובליל ישב יו"ר המפלגה דני גולדשטיין, אשר רוב הריאיון בחר לשמור על זכות השתיקה ולתת לבובליל לעשות את העבודה.

כמדי יום, מתארחים בתכנית פאנליסטים מתחלפים, והפעם הצטרפו אל אלירז זוהר ישראל ועדי שילון, שתהו עד כמה רחוק מתכוון בובליל לקחת את הג'וק הפוליטי: "מה הסיכויים שלכם לפי דעתך?". "את עכשיו מתכוונת שאנחנו מפלגה קטנה", השיב בובליל בקור הרוח האופייני לו, "מי שמאמין שאת הפתק ישים, ומי שמאמין בי ישים אותו, והרבה מאוד אנשים מאמינים בי".

יאיר לפיד, מאחוריך!

קשה שלא להבחין בשינוי החזותי שעשה בובליל עם כניסתו לחיים הפוליטיים: "הדורבן" בחר להיפטר מצביעת השיער ועבר ללוק בצבעים שחורים וסולידיים. "כל מי שרואה אותך מדבר על השיער הכסוף, אתה נראה כמו שחקן קולנוע", החמיא אלירז. "מזכיר מתמודד אחר", ציין זוהר תוך שהוא מרמז על פוליטיקאי צעיר נוסף, אשר גם הוא צמח בטלוויזיה ובאחרונה חצה את הקווים".

"אני לא רוצה להתחרות ביאיר לפיד", הכריז בובליל תיגר על המתחרה שלו, "אם הוא יכול לקרוא מ'פרוטר', אז גם אני יכול ובלי 'פרוטר'. אני לא הולך על מלחמות מי שרוצה אותי שישים את הפתק".

"אני אעשה בכנסת את ההצגה הכי טובה בעיר"

"אני אדם ישר ואני מסוגל כשאני מבטיח למישהו לקיים, זה בחיי היומיום שלי", הכריז בובליל קבל עם ועדה, "ואני מבטיח שאם אני אגיע לכנסת, אם אני אגיד שאני רוצה לעשות את הדבר הזה אז ראש בראש כאסח", הצהיר, "אני הולך לעשות בכנסת הזאתי את ההצגה הכי טובה בעיר".

"באופוזיציה רק יושבים ומגרדים את הדיגדוגון"

"איזה שר אתה רוצה להיות?", התקיל אלירז ובובליל שלף מבלי להתבלבל: "האמת לא חשבתי על זה, אבל כל שר שאני אהיה בכנסת העיקר לא באופוזיציה, כי באופוזיציה רק יושבים ומגרדים את הדיגדוגון. הבנת?".

לבסוף, לאחר שהציג את מיטב הסעיפים במצע המפלגה, החליט בובליל בכל זאת שיש תיק שהוא ישמח לקבל: "אני רוצה להיות שר השיכון, לדאוג לאנשים. כי אני רוצה אנשים שיחיו ולא ימותו, למה גם הכלב בלי מלונה הוא מת".

'הדיבור' עם אלירז שדה, ימים א'-ד' 12:00-14:00, בערוץ 24 ובאתר mako