ח"כ כרמל שאמה הכהן (צילום: חדשות 2)
שאמה הכהן: "עשרת אלפים פניות לא ישאירו אותו אדיש" | צילום: חדשות 2

בצעד יוצא דופן פירסם היום חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן את מספר הטלפון של השר משה כחלון וביקש מהציבור לסמס לו לחזור ולהביע בו תמיכה.

שאמה-הכהן כתב היום בפייסבוק שלו: "סמסו לשר כחלון לנייד האישי שלו את הבקשה 'חזור'. שתפו ושרשרו. 100,000 פניות לא ישאירו אותו אדיש". שאמה-הכהן אף צירף את מספרו האישי של הנייד של כחלון.

"דיברתי איתו אתמול אחרי ההודעה", מספר ל-mako שאמה הכהן, "ובמהלך השיחה הטלפון שלו לא הפסיק לרטוט. עוד הודעה ועוד אחת. כבר היו לו 2000 הודעות של אנשים שתומכים בו והביעו צער על הפרידה. הרגשתי שזה נוגע לו. שכל הטיעונים האחרים והרציונליים שלי לא עובדים, אבל זה כן".

סערת כחלון
הפייסבוק של שאמה הכהן | צילום:

"אמרתי לו שהוא עושה טעות, ושיחשוב שוב, ושהוא נמצא בשיא עשייתו הפוליטית והציבורית, אבל זה לא ממש הזיז לו. הוא נשאר שלו ושלם עם החלטתו. אז החלטתי לעשות את הצעד הזה, כדי להעביר לו את עוצמת התמיכה של העם. הרי זה לא ממש משנה אם יקבל 2000 או 10000 סמסים. הוא ירגיש פרגון ויקבל אינקידציה לכמה הציבור רוצה שהוא יישאר".

וזה לא צעד קצת קיצוני, לפרסם את המספר האישי שלו?

"הוא איש שמאד מחובר לציבור. איש ציבור במלוא מובן המילה ואוהב להרגיש את העם. ממילא הטלפון שלו לא סודי, עובדה שהגיעו כל כך הרבה סמסים גם לפני זה. כל אחד והסגנון שלו, בוא נגיד שלא הייתי נותן את המספר של דן מרידור, אבל אני בטוח שאין לו בעיה עם הצעד שעשיתי. זה יעשה לו טוב בכל מובן, יחמם לו את הלב ואולי ייתן לו מחשבה נוספת לגבי הפרישה".