צפו בנאום שנשא שר האוצר (צילום: חדשות 2)
לפיד ממשיך לצרף חברים | צילום: חדשות 2

יאיר לפיד יחשוף הערב, בשעה 18:00 במסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, שני מתמודדים חדשים במסגרת רשימת מפלגתו, "יש עתיד", לכנסת. על פי ההערכות, מדובר בראש עיריית הרצליה יעל גרמן ובראש עיריית דימונה מאיר כהן, שצפויים להיות משובצים במקום גבוה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

גרמן, בת 65, מכהנת כראש עיריית הרצליה מאז שנת 1998. היא נחשבת לאחת מראשי הערים המצטיינות, שהובילה לפיתוחה ורווחתה של העיר, וקידמה רפורמות שונות, בתחום החינוך, איכות הסביבה והבנייה.

כהן, 57, נחשב אף הוא לראש עיר מצליח, שהוביל בעיר מאבקים חברתיים ובהם המאבק להורדת מחירי המים, המאבק נגד צמצום תקציבי החינוך ברשויות המקומיות. החל משנת 2012 הוא מכהן כיו"ר הרשות לפיתוח הנגב.

הרשימה המלאה - תוך ימים ספורים

גרמן וכהן סיכמו עם לפיד על הליכתם המשותפת כבר בשלבים הראשונים של הצטרפותו לפוליטיקה ונחשבים ל"סוד הכי פחות כמוס" ברשימתו של לפיד. השניים יוצגו הערב במסיבת עיתונאים משותפת עם לפיד, לאחר שבשבוע שעבר הציג לפיד את יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר.

אתמול, בתכנית "חיידק פוליטי" עם נחמה דואק המשודרת בערוץ הכנסת, אמר לפיד כי פרי אינו מספר 2 שלו ברשימה וכי "הוא גאה מאוד במספר 2 שלו". בנוסף, אמר לפיד כי אחת מהנשים שיוצגו ברשימתו "מנהלת עמותה חברתית חשובה מאין כמותה ומטפלת במקרים הקשים ביותר בחברה הישראלית".

בנוסף לרמזים האלו, ידוע כי לפיד מתכוון לסיים את הצגת רשימתו תוך מספר ימים, וצפויים להיכלל בה גם העיתונאי עפר שלח, חברו הטוב של לפיד, מפקד משטרת ירושלים לשעבר מיקי לוי, האלוף במילואים אלעזר שטרן, שהיה חבר בוועדה לקידום השירות והשוויון בנטל, והרב שי פירון, מראשי רבני צהר.