הפרק השני במשאל החם של "אנשים" חושף למי מצביעים כמה מהמפורסמים שעד כה לא חשפו את דעותיהם הפוליטיות. לצד זאת, היו לא מעט מתלבטים או כאלו שלא מעוניים לשתף את הציבור בהשפקתם הפוליטית.

כשנשאל, החמיא אשכול נבו על המשאל- גם אותו מעניין לשמוע מה יש לחבריו הסלבס לומר על המפה הפוליטית והבחירות הקרובות. באשר לעצמו, עדיין לא יודע למי להצביע. נבו לא נמצא לבדו בהתלבטות- גם מוקי מירה עודד עדיין לא החליטו. לצידם גם לינור אברג'יל אומרת כי "אין לי מספיק זמן לחשוב על זה". יורם קוניאק מקווה שציפי לבני תחזור למרוץ, אך אם לא יקרה הדבר בכוונתו לדבוק בכוח הנשי ולהצביע לשלי ייחימוביץ. גם אנחל בונני לא החליט, אך דעתו היא ש "בסופו של דבר ביבי ייבחר והכל יראה אותו דבר".

ומי כן יודע למי הוא מצביע ומוכן לחשוף זאת?

"אני מצביעה למרצ מאז ומתמיד" חושפת בוגרת האח הגדול, שפרה קרונפלד, ומקווה שבבחירות הקרובות המפלגה תזכה ליותר מנדטים. גם אביעד קיסוס מצביע למרצ בטענה ש "כאדם חילוני שחי בתל-אביב, רווק והומו- זו המפלגה היחידה שרואה אותי לנגד עיניה".

גם שרה סילברמן מארה"ב קראה להצביע למרצ או למפלגת הירוקים. זהבה גלאון, יושבת ראש מרצ, מיהרה לצייץ בחזרה: "אני אוהבת אותך שרה. תודה וברכות על זכיית אובמה".

לעומתם, איציק זוהר נמצא בקצה השני של הקשת הפוליטית ובוחר להצביע לליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אנחנו ליכודניקים עוד מבית" מסביר "אני מאמין בנחישות של ביבי ובדאגה שלו לבטחון ישראל".

מבין הנשאלים, נאון ציון וישראל קטורזה היו השניים שבחרו לא להשתתף במשאל.

>> החלק הראשון של המשאל- צפו בכתבה

אנשים, ראשון-שלישי, בשעה 18:50