אין תמונה
מירב כהן

במזל בחירות: מרב כהן, מספר 9 ברשימת "התנועה" לכנסת הבאה, הובהלה הלילה לבית החולים איכילוב בליווי ציפי לבני ושם ילדה את בתה הבכורה. "אין מאושרת ממני היום, קיבלתי מתנה", אמרה הבוקר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

אולי בגלל הלחץ או שמא ההתרגשות לקראת הבחירות גרמו לזירוז הלידה שהגיעה באופן לא צפוי שבוע לפני המועד המקורי. "באמצע כנס פעילים בתל אביב ירדו לה המים", שחזר יובל אדמון, בעלה של כהן בתכנית "יום חדש". לדבריו, למרות הריונה המתקדם, בילתה כהן בילתה בשבועות האחרונים ללא הרף בכנסים וחוגי בית ברחבי הארץ. "היא היתה כמו נינג'ה בחודש התשיעי", אמר בהומור.

כהן, סיפרה הבוקר לתכנית כי היא מאושרת מהמועד המפתיע. היא התייחסה גם לסיכוייה שלה להיכנס לכנסת הקרובה, סיכויים שנראה שפחתו לאחרונה לאור הסקרים האחרונים שניבאו ירידה למפלגתה. "אני לא ממש מוטרדת מזה הבוקר", אמרה, "אני מרגישה בעיקר את האהבה ואני מרגישה רצון עז לחלוק אותה".

על החוויה שעברה יחד עם יו"ר מפלגתה סיפרה: "היא היתה פשוט מדהימה, אימהית ומקסימה. היא דאגה שהכל בסדר איתי וחזרה למאמץ של היום האחרון רק כשראתה שמטפלים בי". כשנשאלו בני הזוג האם שקלו לקרוא לתינוקת הטרייה 'ציפורה', על שם יושבת הראש, ענו בני הזוג כי "הם שוקלים כל מיני שמות ולא פוסלים אפשרויות".

בחירות 2013 - המדריך המלא:

זהו יום הבוחר: כל מה שצריך לדעת

לא יודעים איפה אתם מצביעים? הנה רשימת הקלפיות המלאה

אחרי שהצבעתם: כיצד מחשבים את חלוקת המנדטים בין המפלגות?