הסערה סביב התבטאותו של יושב-ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, עדיין לא שככה - והערב העניק האחרון ריאיון לחדשות 2 שבו השיב לאנשי הליכוד-ביתנו, שתקפו אותו בחריפות בימים האחרונים, באותו המטבע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"אני חושב שאיש מחנה לאומי לא צריך לתקוף איש מחנה לאומי", פתח בנט את דבריו. "כואב לי שאנחנו 'יורים על כוחותינו' וזה מיותר לגמרי", הוסיף, והדגיש כי "עלינו להביא קולות מלבני ולא לשחק במגרש הפנימי".

בנט אף עומת עם העובדה כי תקף את מדיניות הממשלה בתום מבצע "עמוד ענן", והשיב כי "דיון על מדיניות הוא לגיטימי והוא נמצא בכללי המשחק, אבל לקום בבוקר ולראות הצפה של מודעות אנונימיות נגדך - זה לא בסדר".

"לא רגוע לגבי תכניותיו של נתניהו"

יו"ר הבית היהודי המשיך ותקף את ראש הממשלה, וציין כי "נתניהו מעדיף לידו מפלגות קטנות וחלושות שלא משפיעות. הוא רוצה לנווט לבד". עם זאת, שלח בנט מסר פייסני, ואמר: "חשוב לנו לאחוז יחד איתו בהגה".

בהמשך, נשאל בנט האם הוא מודאג מכוונותיו של ראש הממשלה, ליום של אחרי הבחירות. "אני לא רגוע לגבי תכניותיו, מפני ששמעתי בימים האחרונים שנתניהו מתכנן קואליציית שמאל יחד עם לבני ולפיד", סיפר, והוסיף: "האם אני מודאג? מאוד".

ממטה הליכוד נמסר בתגובה: "מוזר לשמוע טענות סרק ממי שלא חדל לרגע לתקוף את ממשלת הליכוד ואת ראש הממשלה מאז שנכנס לפוליטיקה. תמיכת בנט בסרבנות מעוררת חשש שהוא פוליטיקאי חסר אחריות".