"את הכיכרות כבר כבשנו". שפיר (צילום: חדשות 2)
"את הכיכרות כבר כבשנו". שפיר | צילום: חדשות 2

מפלגת העבודה מתרחבת: פעילת המחאה החברתית והעיתונאית לשעבר סתיו שפיר, הודיעה היום באופן רשמי כי בכוונתה להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה בבחירות הקרובות, שייערכו בחודש ינואר הקרוב.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

המערכת הפוליטית כולה עסוקה בהערכות לקראת הבחירות, שכבר זכו לתאריך רשמי - 22 בינואר. להתמודדות במפלגת העבודה הצטרפה היום רשמית גם פעילת המחאה החברתית של הקיץ הקודם, סתיו שפיר, הראשונה מבין חבריה שנכנסת רשמית למגרש הפוליטי. "בהתרגשות רבה, אני שמחה לבשר לכם ולכן על החלטתי להיכנס לפוליטיקה, ולהתמודד על מקומי ברשימת מפלגת העבודה", ציינה הערב שפיר בהודעה בדף הפייסבוק שלה. "אם יש משהו שלמדתי מהשנה האחרונה, זה שדווקא רגעי ההכרעה הרציניים ביותר - הם הקלים ביותר. כשבוחרים בדרך הנכונה, השביל פתאום מתבהר", הוסיפה.

אין תמונה
ההודעה בדף הפייסבוק של שפיר

בדבריה התייחסה שפיר גם למחאה החברתית שגוועה לאיטה במהלך השנה האחרונה. "היום, רגע לפני מערכת בחירות סוערת באמת - אנחנו יודעים שאת הכיכרות כבר כבשנו", אמרה. "אבל את ההחלטות החשובות מקבלים דווקא במקומות שמהם הדור שלי מדיר את רגליו. חברים, האחריות שקיבלנו על עצמנו בקיץ שעבר חייבת להתרחב אל מעבר לרחוב", הדגישה.

על המעבר לחיים הפוליטיים, אמרה פעילת המחאה: "אני נכנסת לפוליטיקה. אדם אחד, אבל בליווי אינספור הסיפורים, התקוות והמשאלות שזכיתי לפגוש בשנה האחרונה. השליחות שלי היא לקחת את כל אלה אל תוך המקום בו קובעים את כללי המשחק. אני לא יכולה לעשות את זה לבד. יש דרך אחת ליצור פה פוליטיקה בריאה, נקייה ונכונה: אם נעשה זאת יחד", סיכמה. על פי ההערכות, יו"ר אגודת הסטודנטים איציק שמולי, גם הוא מהדמויות הבולטות בתנועת המחאה של הקיץ הקודם, שוקל בימים אלה האם להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה.