חוק לא מידתי. לבני (צילום: כפיר בולוטין)
לבני. רוצה את מרידור | צילום: כפיר בולוטין

יושבת ראש "התנועה" ציפי לבני מתכוונת לסיים עד הערב את המגעים שהיא מקיימת עם דמויות ציבור בולטות, לקראת הגשת הרשימה הסופית ביום חמישי לוועדת הבחירות המרכזית.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

לאחר שסוכם עם עמרם מצנע על הצבתו כמספר 2 ברשימה, מנסה לבני לתור ברגעים האחרונים אחרי אישיות פוליטית בכירה נוספת שתוצב במקום ה-3. בין השמות שהועלו בימים האחרונים היה השר דן מרידור, שנדחק מחוץ לרשימת הליכוד, לאחר הפריימריז במפלגה.

מאיר שטרית ויואל חסון יהיו שני חברי הכנסת מקדימה שיוצבו במקום הגבוה ביותר, כאשר שטרית יקבל עדיפות, לאחר שסוכם כי יהיה השביעי שיתפלג מקדימה ויאפשר ללבני לקבל את תקציב מימון הבחירות ושידורי התעמולה, בסך של 10.3 מיליון שקלים.

עוד ברשימתה של לבני יוצבו מובילי מחאת הפראיירים בועז נול ועידן מילר, ככל הנראה בעשירייה השנייה. גם שגריר ישראל בצרפת לשעבר, דני שק, יהיה ברשימתה של לבני, כנראה בסוף העשירייה הראשונה. שמות נוספים אפשריים הם ישראלה אורון, לשעבר סגנית ראש המועצה לביטחון לאומי וח"כ לשעבר יצחק בן ישראל. לאחרונה סיכמה לבני עם מירב כהן, חברת מועצת העיר ירושלים, על הצטרפותה לרשימה.

לבני על הנדל ושטרן: רצו יותר ממה שמגיע להם

מגעיה של לבני עם יועז הנדל ואלעזר שטרן לא נשאו פרי. בסביבתה של לבני אמרו היום כי "הוצעה להם הצעה מכובדת אך הם רצו הרבה יותר ממה שמגיע להם".

לאחר סיום המגעים תודיע לבני לכל אחד מהמועמדים ברשימתה לכנסת על מיקומו ברשימה, כאשר גורמים בסביבתה מספרים שתהיה בין המפלגות האחרונות שיגישו את הרשימה הסופית לוועדת הבחירות.

היום בצהריים צפויה "התנועה" לחתום עם מפלגת מרצ על הסכם עודפים, זאת לאחר שמפלגת העבודה העדיפה לחתום עם מפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד. עוד מבקשת "התנועה", כחלק מההסכם, את האות צ' שמצויה בידיה של מרצ, שתאפשר לציין בעבור בוחרי מפלגת התנועה את סימון שמה של ציפי לבני, על גבי הפתק שיוצב בקלפיות.