הסיבה האמיתית לעזיבת שגיא (צילום: חדשות 2)
אורי שגיא. מצטרף לעבודה | צילום: חדשות 2

הרכש הביטחוני של יחימוביץ': ראש אגף המודיעין לשעבר בצה"ל אלוף (במיל') אורי שגיא הודיע הערב כי ירוץ לרשימת מפלגת העבודה לכנסת בבחירות הקרובות שיתקיימו ב-22 בינואר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

שגיא, לשעבר ראש אגף מודיעין, מפקד חיילות השדה, אלוף פיקוד הדרום ומח"ט גולני, עמד בראש צוות השיחות עם סוריה בשנים 1999-2000. לאחר מכן כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של "מקורות" בשנים 2000-2003.

"העבודה בראשות יחימוביץ' תוביל את המדינה לשינוי הנדרש"

בהודעה מטעמו ציין שגיא, כי "הספינה על סיפונה אנו נמצאים משייטת ליעד שאינו ברור לי, ועתה זה הזמן להרתם ולהשפיע על הדרך, כדי שמדינת ישראל תעלה שוב על הנתיב הנכון. יש תקווה בכוחה של מפלגת העבודה, בראשות שלי יחימוביץ, להוביל את המדינה לשינוי הנדרש.  אני חש שהמדינה לא ממלאת חובתה הבסיסית לאזרחיה בחלק מהתחומים ואני מוצא במפלגת העבודה תשובה ועשייה מאוד חשובה לתיקון החברה בישראל".

ואילו יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ', פרסמה הודעה מטעמה הנוגעת להצטרפותו של שגיא לשורות הסיעה, ואמרה כי "הצטרפותו של האלוף (במיל') אורי שגיא היא תוספת כח משמעותית למפלגת העבודה. הוא מביא איתו רקע צבאי ומדיני מרשים ותרומה רבה לבטחון ישראל, משולבים בתפיסת עולם מגובשת על החברה הישראלית ומודעות חברתית עמוקה".

בשבוע האחרון הכריזו אנשי ציבור על חבירתם למפלגת העבודה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ', ובהם העיתונאים לשעבר מיקי רוזנטל וסתיו שפיר, וכן יו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר איציק שמולי. היום הודיע מזכ"ל "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר על כניסתו לחיים הפוליטיים.