תשדיר הבחירות מעורר המחלוקת של ש"ס, שזכה כבר לשם "כוכבית גיור" קומם לא רק רבים מצופיו, אלא גם את אחת המשתתפות בו. יאנה עברי, שהוצגה בקמפיין כאחת האורחות בחתונה המוצגת בסרטון, יוצאת היום במתקפה וטוענת שהבטיחו לטשטש את דמותה. כעת היא תובעת את יוצרי הסרטון, ובש"ס טוענים בתגובה כי לא קיבלו כל פנייה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

השיח המרכזי סביב הסרטונים ששודרו אמש, בערב השידורים הראשון של תשדירי הבחירות, נגע לתשדיר של מפלגת ש"ס, שבחרה להתריע מפני סכנות הגיור המהיר, לטענתה, והציגה חתונה בין ישראלי ותיק לעולה חדשה שמגוירת בעזרת משלוח פקס.

יאנה עברי מספרת היום כי מאז שידור הסרטון היא מוטרדת ומושמצת. "כמעט כל דובר רוסית במדינה הזו הפך אותי לאויבת העם, בוגדת, השוו אותי למחזיקת צלב קרס, חלאת המין האנושי וכן הלאה. האשימו אותי שאני בוגדת בכל הערכים שכביכול גדלנו עליהם, ושלמעשה בשביל כסף מכרתי את עצמי ואת כל הרוסים בישראל".

היא הוסיפה טענה שמפיקי הסרט הפרו את תנאיה והציגו אותה בניגוד לרצונה. "אמרו לי שאני אהיה מטושטשת ושלא יראו אותי", היא סיפרה היום, והגישה גם תביעה כנגד היוצרים. בש"ס מכחישים את הדברים וטוענים שמעולם לא קיבלו פנייה או תלונה מיאנה

הסרט יורד מתשדירי הבחירות כבר מחר

כבר אמש הוגשו שתי עתירות, של חברת הכנסת נינו אבסדזה (העבודה) ומפלגת ישראל ביתנו לוועדת הבחירות המרכזית, בראשות השופט אליקים רובינשטיין, שאמנם לא אישר אותן היום, אלא הגיע לסיכום עם ש"ס על הפסקת שידור הסרטון כבר מחר. בנוסף, גם ברשתות החברתיות נשמעה לא מעט ביקורת ציבורית כלפי הסרטון.

תזכורת: הסרטון שעורר את הסערה: