שעות ספורות נותרו עד ליום הגדול של המועמדים: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסתפק בינתיים בסיור שהחל בשעה 12:00 במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, אבל מרבית המועמדים האחרים מנצלים כל רגע פנוי שנותר כדי לומר עוד משפט ברדיו או להיפגש עם כמה מתלבטים אחרים .

ביקורת על נתניהו ו"פשיטה" על שכונת רמת החייל בת"א: שלי יחימוביץ'

שלי יחימוביץ' מחלק ורדים ברמת החייל ביום שלפני הבחירות (צילום: שי סקיף,  יחסי ציבור )
חילקה ורדים לעוברים ולשבים. יחימוביץ' היום ברמת החייל,ת"א | צילום: שי סקיף, יחסי ציבור
יחימוביץ' פתחה את הבוקר בסדרת שיחות טלפון לראשי הארגון כדי להתעדכן בנעשה בשטח, אך תוך שעות אחדות, בשעה 10:00, כבר התייצבה במסיבת העיתונאים שכינסה ותקפה את בינימין נתניהו על מה שהגדירה כ"תרגיל הבחירות" של ראש הממשלה - מינויו של כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל יומיים בלבד לפני הבחירות.

בשעה 13:00 פנתה יו"ר העבודה אל קהל העובדים שבחלקה הצפוני של תל אביב. היא הצטרפה ל"אוטובוס המתלבטים" של המפלגת העבודה באזור התעשייה של רמת החייל במה שמכנים במטה "פשיטה על האזור" במטרה לשוחח עם העובדים.

בין טלפון לטפון, ערכה יצאה יחימוביץ' להקליט פנייה טלפונית שיקבלו מחר תומכיה ובו קוראת להם יו"ר המפלגה לצאת להצביע. 

לקראת סופו של היום, בשעה 18:00 תצא יחימוביץ' אל עבר מטה המפלגה במטרה לערוך הכנות אחרונות ליום הבחירות. בשעה 20:00 תעביר לצד יו"ר מטה הבחירות, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, תדרוך אחרון לראשי מטות המתנדבים לקראת מחר. את הטלפונים, מסבירים במטה, ממשיכה יחימוביץ' לאורך כל היום. בשעות הערב תשתנה מטרת השיחות משיכנוע מתלבטים להנעה להצבעה.

מקסימום ראיונות, מינימום מתלבטים: ציפי לבני

אין תמונה
לבני ביום שלפני הבחירות בקניון עזריאלי
במטה לבני מספרים שראש המפלגה ישנה הלילה ארבע שעות בלבד וכבר בשש בבוקר יצאה מביתה לכיוון אולפני הטלוויזיה. הבוקר התראיינה לבני בשתי תוכניות בוקר ובנוסף, העניקה ראיון לרשת ב'.

לאחר סדרת הראיונות חזרה הביתה ל"שעת התאוששות" כפי שמכנים זאת אנשי הקמפיין שלה. בשעה 10:15 יצאה לכיוון המטה לסדרת ישיבות. על סדר היום: הפוטופיניש של הקמפיין, וקידום מסרי הקמפיין האחרונים כפי שהופיעו הבוקר ברחבי העיתונים – פנייה לתומכי לבני לשים את כעסיהם ואכזבותיהם בצד, ולבחור בה למען הסדר מדיני. בנוסף, כמובן, יעסקו בישיבות המטה ביום הבחירות עצמו. בישיבה שתכלול את עמיר פרץ, יו"ר מטה יום הבחירות, תעודכן לבני לגבי פריסת הכוחות בשטח, ויוחלט לגבי הקלפיות שהיא תסייר בהם מחר. כמו כן, ידונו בישיבות על  האופן בו יראה אירוע ההצבה של לבני עצמה. יו"ר התנועה תצביע מחר בסביבות השעה 10:00 בבוקר בבית ספר ישגב באזור רמת החייל בתל אביב.

בשעות האחר הצהריים, לבני תעשה מאמץ אחרון כדי לשכנע את המתלבטים. בשעה אחת תגיע היו"ר לביקור בקניון עזריאלי, שם תסתובב עם פעילי המפלגה ותשוחח עם העוברים ושבים. בארבע וחצי לבני תרים את שפורפרת  הטלפון ותתקשר למתלבטים בניסיון להכריע את הכף.

את הערב היום לבני תקנח בחוג בית אחרון חביב ומשם תלך לביתה בניסיון לצבור כמה שעות שנה.

בקמפיין התנועה מספרים היום כי "מצד אחד יש את התשישות מהקמפיין ומצד שני לבני מקבלת הרבה אנרגיות מהקמפיין. היא אוהבת את התקופה הזאת.

ראיונות אחרונים, מפגשי פעילים בדרום וכמובן אימון כושר: יאיר לפיד

אין תמונה
לא וויתר על אימון הבוקר. לפיד
את הבוקר החל לפיד בשעה שבע וחצי בראיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 10 ומשם הלך להתאמן כמדי בוקר בחדר כושר שבאזור מגוריו. את המשך הבוקר ניצל לעוד כמה ראיונות אחרונים לפני הבחירות לתחנות הרדיו וסיים במענה לשאלות של גולשים בפורום האקטואליה של תפוז.

בשעות הצהריים פונה לפיד למסע ביקורים במטות המפלגה בדרום הארץ. בשעה 14:45 ייפגש עם פעילים וסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון במטה המפלגה בבאר שבע ומשם ימשיך לישיבת פעילים בשדרות, באשקלון ובאשדוד.

לא ויתר על הקפה של הבוקר עם האישה: נפתלי בנט

אין תמונה
בנט היום בביקורו בכותל
במטה בנט מספרים כי בנט חש שהגיע לשיא האהדה הציבורית שיכל להגיע אליה ומדווחים על לוח זמנים מעט רגוע יותר. את הבוקר פתח יו"ר "הבית היהודי" בתפילה ובקפה בבית לצד אשתו, גילת. בשעה 12:30 מתכנן בנט לבקר לבקר בבית בראשון לציון שנפגע מטיל פג'ר במהלך מבצע עבוד ענן, כמסר לכך שלא ירשה שדבר כזה יקרה בשנית.

בשעה 16:00 יבקר ברחבת הכותל בירושלים. את היום יסיים בנט בביקור בסניפי "הבית היהודי" ברחבי הארץ. במהלך הפגישות ינסה בנט להמריץ את הפעילים ואת התומכים ויתאם איתם את הפעילות בקלפיות מחר – יום הבחירות.

במטה המפלגה מספרים כי בנט ישתדל לישון כמה שיותר ולצבור אנרגיות למחר. בשעה שמונה בבוקר כבר יתייצב בנט בקלפי ברעננה כדי להצביע.