ועדת הבחירות המרכזית השלימה בשעות הצהריים את ספירת 220 אלף קולותיהם של מי שהצביעו במעטפות כפולות, ויפרסמו בקרוב את תוצאות הבחירות הסופיות. על פי הנתונים, התוצאות אינן שונות ממדגמי ערוצי הטלוויזיה השונים, למעט מנדט נוסף למפלגתו של נפתלי בנט וקדימה שעוברת את אחוז החסימה ושולחת שני נציגים לכנסת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בתום ספירת כלל הקולות, זכתה מפלגת הבית היהודי ב-12 מנדטים, כשהמנדט הנוסף בא על חשבונה של מפלגת רע"מ-תע"ל, לה יש כעת ארבעה מנדטים בלבד. תוצאה נוספת היא ייצוגה של קדימה גם בכנסת ה-19, לאחר שעברה את אחוז החסימה. היו"ר שאול מופז וח"כ ישראל חסון יהיו הנציגים במשכן.

כמו שנחזה במדגמים השונים, גרפה הליכוד-ביתנו 31 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד קיבלה 19 מנדטים והפכה להיות המפלגה השנייה בגודלה, העבודה עם 15 מנדטים, ש"ס עם 11, יהדות התורה עם שבעה מנדטים, התנועה ומרצ עם שישה. חד"ש זכתה לארבעה מנדטים ובל"ד לשלושה.

בנט: "מקווה שהחיילים יכניסו את שלי מועלם לכנסת"

בנט מתחזק (צילום: רויטרס)
בנט מתחזק | צילום: רויטרס

מספירת 220 אלף המעטפות הכפולות עולה, כי הבית היהודי של נפתלי בנט עקפה את שלי יחימוביץ' והעבודה בקרב המצביעים שפתקיהם נספרו היום. הליכוד-ביתנו מובילה ואחריה יש עתיד.  

הבוקר כתב יושב-ראש הבית היהודי בעמוד הפייסבוק שלו, כי "עכשיו אני מקווה שהחיילים, דווקא הם, יכניסו את שולי מועלם המקסימה לכנסת. שולי היא אלמנתו של סא"ל משה מועלם מגולני, שנהרג באסון המסוקים. היא סגנית ראש ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אחות במקצועה ואדם מופלא. נדע בשעות הקרובות".